Reklama v mém životě
Anotace: Myslím, že nadpis je jasný... ;o)
Reklama - neodmyslitelná část médií. Většinou je na nich závislá. Můžeme ji nalézt opravdu kdekoliv - počínaje televizí, konče na ulici. Úkolem reklamy je určitě zaujmout a přesvědčit zákazníka o koupi nebo použití produktu. Jenže ne vždy se reklamám daří.
Je mnoho druhů reklam. Jsou hlavně zaměřeny na utčitou skupinu zakázníků, podle mě jsou to děti a ženy. Ženy nakupují hlavně kosmetiku na základě reklamy a nebude si nalhávat, že u nás je to jinak. Z televize se na nás příjemně usmívají mediálné známé hvězdy jako Penelopé Cruz, Eva Longoria, Claudia Schiffer, Linda Evangelista a Heidi Klum. Myslím si, že jejich obličeje byly alespoň trochu počítačem poupraveny. Nebo opravdu myslíte, že krém (nazveme ho) ,,XXX" dokáže rozjasnit pleť do 3 dnů, nebo odstranit vrásky do 48 hodin? Já tomu sice moc nevřím, ale i tak sem si už kdejakou ptákovinu koupila.
Co se mně osobně poslední dobou velice líbilo, bylo to, že se jedna společnost vydala so světa s cílem nalézt nejlepší reklamu. Vyhrála belgická reklama na kondomy. Námět byl zcela jednoduchý: Otec se synem jsou v supermarketu a nakupují. Najednou chlapec chce brambůrky a otec mu to zakáže. Chlapec začně vyhazovat všechno z regálů, jeěčet, řvát... A otec vedle něj v klidu stojí.Na obrazovce se objeví věta: ,,Use condoms".
A co tedy reklama pro mě znamená?
Znamená toho dost. Nejen, že chci studovat odvětví, kam reklama neodmyslitelně patří, ale denně se s ní setkáváme. V TV, v rádiu, televizi, časopisech, ve škole. Je všude! Jako kdyby nás pronásledovala... Nezdá se Vám?
Ale kreativní tvůrci chtějí pouze a jen vyzdvihnout a prodat svůj produkt na trhu a to jim nemůžem mít za zlé!
Přečteno 363x
Tipy 2
Poslední tipující: NikitaNikaT.
Komentáře (1)
Komentujících (1)