Co se to děje ? - Jaký je náš smysl ?
Anotace: Čas je jako voda - v minulosti pramen, v přítomnosti řekou a v budoucnosti mořem. ...voda se z moře vypaří, zaprší a vsákne se do země,... a je tu pramen.. ale má v sobě obsahově i nové složky, jenž na počátku neměla.
Na počátku všeho,...
ehm,
před počátkem bylo...
taky ne,
...
Jsem člověk a mé schopnosti vnímání, toho v čem žiji, jsou omezeny tím co stvořilo vše kolem...
Jsem to co bytosti, které mě od mého narození provázejí, nazývají člověkem.
Jsem člověk tuze zvědavý a vehementně zamýšlivý.
Já jakožto člověk, sem součástí toho, čeho jsou součástí všichni a všechno.
Dlouho jsem přemýšlel, dlouho je z mého hlediska 10 a více let, o tom kdo jsem, co představuji, proč jsem, jak to všechno kolem vzniklo, co bylo počátkem a co bylo před počátkem, co se děje, a jak to dopadne, a co bude až to skončí, a je to všechno kolem systém, nebo chaos ?
Došel jsem ke svému závěru, chaos - nemá existenci.
Chaos jakožto stav s vysokou neuspořádaností, je v podstatě pouze a jenom složitý systém.
Snad jsme součástí organizmu, a ten organizmus je součástí ještě vyššího organizmu, a nakonec samotný vesmír je jen složitý prvek, který je součástí každé buňky, ne buňky v přítomném slova smyslu, ale v budoucím slova smyslu.
Jakoby snad naše buňky fungovali jako nositelé, předchozího vesmírného cyklu, jenž se neustále opakuje, pouze s tím rozdílem, že se v podstatě vyvíjí.
Znamenalo by to, že my jsme součástí programu, který má za úkol naprogramovat lepší program než je sám o sobě on.
A my, i když jako hodně malá součást toho všeho, pomáháme programovat tu část v které se nacházíme pro budoucí vesmír.
Teď, pokud jste pochopili jak jsem to myslel, by vás nejspíš měla napadnout otázka k čemu to teda všechno vlastně je a kam to směřuje ?
Myslím, že se to neustále vyvíjí, po každém pomyslném konci, nebo spíše restartu, vznikne nová sféra.
Po nastávajícím restartu vznikne sféra, v níž budeme existovat jako součást budoucího systému. Až těchto sfér bude nějaké určité množství, dojde k restartu ještě vyššího cyklu, a předchozí stav to uloží do nějakého registru. V podstatě to trvá jako by málo chvil, ale nám jakožto skoro jedné z nejmenších částeček vesmíru to přijde časově ohromě nekonečné.
Jen pořád nevím, proč se to děje,... snad jsme součástí nějakého krásného a neuvěřitelného díla. Třeba to tak univerzum cítí ;)
Přečteno 415x
Tipy 3
Poslední tipující: Verule
Komentáře (3)
Komentujících (3)