Anotace: ...jak dokáže být láska krutá...
zažívám úplně to samé...každopádně já jsem z Prahy..můžeme si o tom popovídat - napiš mi ICQ
19.07.2008 17:56:00 | 11477
několik set kilometrů.. aspoň máš nějakou "výmluvu".. za to já jsem toho člověka s tím velkým Č vydívala každý den ve škole, bydlím od něj jen 3 kilometry, ale i přesto se mi teď tak neskutečně vzdálil.. víc než dva roky jsme kolem sebe chodili s ústy připravenými všechno si vysvětlit, ale nic se nestalo.. a když jsme teď nyní 'úspěšně' dokončili základní školu.. každý z nás se vydá jiným směrem a vše bude pryč.. ve vzpomíkách mi teď zůstane už jen jeho pohled a pocit, že mu nejsem lhostejná..
08.07.2008 15:27:00 | Emily Winnacott
Jo, taky znám, ti nejlepší lidé jsou na druhém konci republiky...minimálně... Ale setkání není vždy nemožné...jen...někdy se nevyplácí...někteří lidé se spolu dokáží bavit právě jen takto a jinak by o sebe nezavadili...pak zbývají jen ty sny...krásné sny, co jsou tisíckrát lepší než realita...nebo ne? ...Jinak, hezké a procítěné ...ty tečky, no, dalo se to číst bez problému, člověka nesvazuje větná stavba a napíše přesně co chce, že...ale někdy stojí za to psát celé věty:-)
31.05.2008 21:28:00 | Skaja