Myšlenky
Anotace: Možná průběžně doplňovaný článek. Poslední update: 27.5.2008.
M Y Š L E N K Y
Nevědomost je... velmi sladká
------------------------------------
Věděli jste, že podle Ábel-Dirichletova příznaku lze určit stejnoměrnou konvergenci řady? Totiž řada ve tvaru součinu a(n), b(n), kde b(n) má na M omezenou variaci (což zřejmě platí je-li monotónní a omezená), konverguje, platí-li buďto, že a(n) stejnoměrně konverguje, nebo když a(n) má na M stejnoměrně omezené částečné součty. A tím se to celé krásně zjednoduší. Věděli jste to? Ne? A že se Vám bez toho žije krásně, viďte? Já si to také myslím, ale bohužel...
Co je .....?
-------------
Co je to dík? To je myslím prosba, aby to, za co Vám děkují, zůstalo bezplatné.
Co je to skutečný vděk? Ochota udělat pro druhého to samé a nic za to nechtít.
Co je to inteligence? To je schopnost vidět věci i jiným pohledem.
Co je to moudrost? To je schopnost tolerovat a přijímat pohledy ostatních.
Co je to genialita? To je záminka, proč někoho vypudit na okraj společnosti.
Co je to blbost? Buďto neschopnost vidět cokoliv, nebo právě schopnost vidět
věci, které si nikdo vidět nepřeje.
Co je to demokracie? Účinný klam, aby lidi byli spokojeni, když jim vládnete.
Co je to politika? Schopnost udržovat povědomí, že věci fungují, i když prakticky se neděje nic a někdo z toho jen tahá peníze.
Co jsou to peníze? Nic. Jen idea. Jen kusy papírů a placky kovu. Skupinová sugesce, která hýčká pár bohatých a mocných. Co by se stalo, kdybychom přestali na peníze „věřit“? Nesmysl? A víte, co se stane, když se zhroutí měna?
Co je to právo? To je prostředek, jak omluvit nesprávné věci.
Co je to pořádek? Ráj pro všechny, kteří znají právo.
Co je to spravedlnost? Způsob jak trestat hříchy nedůležitých a zároveň chránit před trestem mocné.
Co je potom ministerstvo spravedlnosti? Řekl bych jen fraškovitý úřad, jako každý jiný. K ničemu, ale dobře placený.
Co je to člověk? Inu, zatím jsem byl slušný, takže je asi nejvyšší čas skončit... :-)
Přečteno 431x
Tipy 8
Poslední tipující: Koskenkorva, Ksíkos, Bíša, takova, Romana Šamanka Ladyloba
Komentáře (3)
Komentujících (3)