O důvěře mezi námi

O důvěře mezi námi

Anotace: ..:pro ayame:..

Taky už mě ta bolest, co nás pořád pronásleduje vyčerpává. V jedné věci se opravdu moc mýlíš, není to chyba jen z jedné strany, to není asi nikdy. Sám jsem udělal obrovskou chybu, když jsem po tobě žádal něco takového, mělo to být pro to, aby ses trápila míň, ale minulo se to účinkem a způsobilo to, to že se trápíš ještě víc… Odpusť mi to prosím, neměl jsem po tobě chtít, abys mi to slibovala, bylo to hloupé a nesmyslné, ačkoliv jsem to nemyslel špatně, ublížilo ti to. Ale i tak je mi líto, že nepřipustíš jako chybu, že jsi porušila slib a pokud ti to opravdu nepřijde jako chyba, pak mezi námi důvěra vážně asi být nemůže. Snad víš, že bych ti nic bezdůvodně nevyčítal, nedělá mi to radost, je to naopak hrozně mě to bolí, jak se trápíš, tolik mě to mrzí! Snad mi to nezazlíváš. Zazlívám si to sám.
Ano znám tě! A znám tě jinak, než se znáš ty, znám tě moc hodnou, obětavou a starostlivou... Vždycky jsi byla ochotná mi pomoci a vyslechnout mě... A já jsem ti vždy mohl věřit, nikdy bych nechtěl, aby to bylo jinak. Odpusť, ale pořád říkáš, že to je na mně..ale tak to není, to jaká jsi záleží na tobě, pokud skutečně věříš, že jsi sobecká mrcha, které záleží jen na sobě, budeš pak taková. Já tě takovou neznám, nikdy jsi takovou nebyla... Asi by sis měla rozmyslet, o co stojíš ty, zamysli se nad sebou, kam chceš směřovat. Pokud jsi smířená s tím, že chceš být sobec, co níčí ostatní, aby ulevil sám sobě, pak taky budeš, nevěřím, že to doopravdy chceš, i když to tak bohužel chvílemi znělo, ale to všechna ta bolest, taky jsem se choval nemožně, nechal jsem se unést a přehnaně jsem ti to vyčítal, stydím se… A kdyby jsi opravdu chtěla být takovou, tak vím, že by mě to postupně zničilo, protože tě moc miluju. Hledám pro tebe pochopení, neustále, ale to jakou budeš na mně opravdu není. A důvěra mezi námi je mi jednou z věcí nejcennějších, proto na ní kladu takový důraz. Z mojí strany to bylo přehnané, protože se nic nestalo a uvědomil jsem si, že ti moc křivdím, když říkám, že už ti na mně nezáleží jako dřív. Cítím, že to tak není a pořád ti věřím, vážím si tě a miluji tě.
Snad v tomhle psaní vlivem bolesti nebudeš hledat něco, co tam není.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 06.09.2008
Přečteno 408x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

na Tobě je, jaká budu v Tvých očích a mýlíš se, jestli si myslíš, že samotnýho porušení slibu nelituju...

06.09.2008 19:34:00 | fuu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí