Vše plyne jako řeka

Vše plyne jako řeka

Anotace: Kdyby tak mohli zůstat s námi všichni, které máme rádi...

Někteří lidé jen prochází naším životem, aby nám přnesli nějaký dar nebo ponaučení.Ne každý má za úkol zůstat s námi navěky, možná se jen v našich životech mihnou, kdyby tak mohli zůstat alespoň o trošku déle.Byla bych pak možná štastnější.Na světě je vlastně takové procesí lidí, kteří procházejí jen našimi životy.
Nic není napořád.
Setkáváme se pouze s proudem lidí, kteří se mihnou po stejné cestě jako my, ale mít je u sebe nemůžeme....
Mohou zůstat v našem srdci, našich vzpomínkách.
Nic se nezastaví a nezůstane stejné, vše kolem nás plyne jako řeka...
Autor BARBYE, 21.10.2008
Přečteno 524x
Tipy 9
Poslední tipující: Any 4, akneliam, Agniezka, Tracy Beakerová, NikitaNikaT., Bíša, yourqueen
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

je to princip života, všichni to víme, ale přesto sníme :-)
díky mu za ty sny!

21.05.2009 15:31:00 | akneliam

líbí

je to pěkná úvaha...bohužel smutná,ale pravdivá..ano, jen málo lidí s námi zůstane napořád...kéž bysme to mohli také nějak ovlivnit...ale asi to není v naší moci..a tak lidé přicházejí a odcházejí...

02.04.2009 10:02:00 | Agniezka

líbí

Život je už takový. Lidé přichází a odchází. Každý kdo pronde našim život něco za nechá, ať už to hezké, či méně dobré... Líbí se mi Tvoje myšlenka.

20.11.2008 20:32:00 | NikitaNikaT.

líbí

To je princip života...

19.11.2008 17:28:00 | Bíša

líbí

to je dobrej postřeh, ale občas je těžký to brát takhle...

29.10.2008 21:22:00 | dýchám

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel