Nelze nesouhlasit :) Kéž by čím dál více lidí přicházelo na to, že smysl hmotných věcí prázdno jen zalepuje - a že takových prohlubních se lze zbavit jen vlastním sebeobjevováním a konáním.
13.09.2018 12:33:43 | Leri
znovu jsem se vrátila k Tvé úvaze..dnes mi hodně pomohla a já si potřebovala připomenout takováto slova..děkuji znovu :o)
21.10.2009 12:11:00 | Agniezka
dej co můžeš, máš.. čímkoli a vrátí se to.. a neplánuj si , jak odejít chceš, to je ve hvězdách
14.10.2009 23:44:00 | zelená víla
...zkrátka je to všechno tak jak to je...víme, že nic nevíme...a tak, pro každý případ, bychom měli žít aspoň čestně...ne pro alibi :-), ale jak píšeš, dobro se vrací, proč tedy živit zlobu???... :-)
11.05.2009 11:38:00 | Lota
Zdravíčko,
já jsem člověk věřící a proto si myslím, že existuje něco jako ráj a peklo. Né v takové formě, jak nám to konzumní svět dává sežrat. V ráji je vše, co máme rádi. Koho máme rádi. Peklo je další život na Zemi :-)
Já si myslím, že život je jen jakoby test, a budeme-li se tu chovat slušně, budeme-li dodržovat základní pravidla (nezabiješ atd.) tak se dostaneme do onoho ráje. To je podle mě smysl naší existence.
Přejí hodně zdaru James Tony
18.01.2009 12:35:00 | James Tony
ano...sami jsme se narodily, sami žijem, a sami též zemřem...nevezmem si s sebou nic...ani vzpomínky...tak raději život zkusit žít v radosti, ikdyž je to někdy těžké...
02.01.2009 12:09:00 | Agniezka
Co se má stát se skutečně stane... ovšem jsou věci, kony, slova... která ovlivníme... Život závisí jenom na nás. My jsme strůjci svého štěstí a jsme to mi, co dělají ty kroky na cestě životem... mysl, slrdce...
16.12.2008 15:36:00 | NikitaNikaT.
Myslím si to samé, jen někdy mám pocit, že bych mohla udělat daleko více. Než dojdu rovně k cíli, procházím krkolomnými cestami. To, co jsi napsala asi všichni prožíváme. Pravdivé.
15.12.2008 23:15:00 | devcatko z jetele