Anotace: ..................
Spousta lidí jde se stádem... Kolikrát vidím stejně oblíkané lidi se stejným účesem... Vypadají jako klony. Nejen to, je toho spousta dalšího. Je to moc hezká úvaha. Jo, co dneska znamená svoboda, nezávislost. Možná, že to jsou pojmy nebo realita. Tak či onak, každý to má jinak :) Ale opravdu nádherná úvaha.
09.11.2009 20:41:00 | Cassée Moteur
Moc pěkné zamyšlení, musím říct, že je to všechno pravda, ale bohužel už těžko nastane situace, kdy by se nad tím všichni zamysleli. Na druhou stranu je dobře, že pořád existují lidé, kteří za tohle bojují a tak snad...všichni takoví úplně nevymřou :-)
01.08.2009 20:18:00 | Pešulka
Jo. S tím uplně souhlasím. A vztahy jsou čím dál víc neosobnější- když jsou formou textů. Naprosto. Perfektní úvaha.
31.03.2009 21:38:00 | Thesssinka
Ani já nerozumím této době, a nejen proto, že úchylnost je stavěna na odiv, obdivována amorálnost a kdo se neřídí heslem "Nevaž se, odvaž se!" je přinejmenším divnej...
05.03.2009 15:17:00 | La Suneteto
ST! Za obsah, nápad, myšlenky. Láska je někdy tak proměnlivá... Faktem zůstává, že jsme to my, kdo si utváří život, lásku a věci, které se dějí kol nás. Někdy nás jisté věci, city, slova a činy druhých mocka bolí, a někdy jsme to my sami, co si ubližujeme... nikdy se nikomu nezavděčíme, vždycky se nande někdo..., kdo bude nespokojený... najdou se aj tací, kteří na první pohled lásku rozbíjí... ale řekni, může někdo jiný rozbít vztah, který vlastně nefunguje? Když člověk ulítne... bohužel se to stává poslední dobou asik časteji... někdy mám takový pocit, dá se to odpustit... ale když se člověk zamiluje do někoho jiného, spí s ním... je to nevěra, pokud je zadaný, ale pořád je tu otázka, proč se to stalo??? Každý čin, myšlenka má dvě strany, dobrou a špatnou, rub a líc...
30.12.2008 18:48:00 | NikitaNikaT.
Tolik myšlenek... A víš co? Donutil jsi mě přemýšlet... To se moc často nestává:)
A věř, že víra v lásku pořád je..
29.12.2008 22:36:00 | Simísek
nevim jestli krásná úvaha... :) spis bych řekla povedená nebo upřímná...
co mě na tom zaujalo nejvic - byla tam jedna věta - všichni si na něco hrajeme- nebo nejak tak... nevim jestli je to prava, ale právě proto, že ty lidi co mam kolem sebe mam ráda takový jaký sou, tak doufám, že oni ani já se nemusíme přetvařovat.... :) na druhou stranu - i milosrná lež je taková trochu forma přetvářky, což?...
29.12.2008 16:20:00 | stmivani.na.lepsi.casy
Moc krasna uvaha, prave ted v zaveru roku se sem velice dobre hodi. je treba popremyslet nad vztahy i laskou, potrebujeme ji stale, v mladi i ve stari dvojnasobne, jsem potesena ze jsi tohle tema otevrel ano vsechno je pouze v lidech samych.Laska a cit, by mela vzdycky zvitezit kdyz selze rozum diky priteli, krasne radky.
29.12.2008 15:48:00 | carodejka