Anotace: Lidský život má smysl jedině tehdy, když ho žijeme pro ostatní.
Zajímalo by mě jak se Ti to daří...
Jinak děkuji za 3 citáty a Tvé citlivé vnímání !!!
PS: na jakém oddělení jsi,že by mě přepadla určitá bolest... :-)
18.05.2019 21:30:41 | Danger
Týýý jo, tebe bych chtěl mít za kámošku, mám z toho slzu v oku. :-D
22.07.2013 17:05:32 | joke27
No, děkuji :D Pokud to myslíš upřímně, pak mě to těší, pokud ne, nejsem urážecí typ ;)
Je to už psané před dost dlouhou dobou, takže bych to nyní napsala jinak a snad i lépe, ale tehdy jsem to cítila přesně takhle - v těchto větách.
22.07.2013 21:37:06 | Anne Leyyd
Jesli někdy budu muset ležet v nemocnici, doufám že někdo Tobě podobný mě bude ošetřovat :-)
28.08.2011 20:07:00 | Poetický Ďábel
jsi opravdu andílek :-), rozdáváš radost, příjemné čtení, tolika moudra, mělo by nám být vlastní ale mnohdy si to ani neuvědomujeme co prožívají druzí a jen my se máme špatně, jsou tu ale človíčci co nám to připomenou :-) za ně tisíceré díky,
PS. Maličkosti jsou tak dokonale zabalené dary, že po jejich rozbalení se člověk unaví natolik že není schopen prožitku.
Což je škoda. Veliká škoda
12.01.2010 20:43:00 | losscar
Milá Anne (?), přeji ti, aby ti ideály a veskrze ušlechtilá a bohumilá předsedvzetí co nejdéle vydržela, protože ten tlak plochého, laciného a zkorumpovaného světa bude obrovský...
PS: Přímo Šumperačka nebo někde z okolí? :-)
05.03.2009 12:09:00 | La Suneteto
nevymřeli, vidím jich dost ale jsou hodně rozptýlení :) díky za pěkný komentář!:)
20.02.2009 22:30:00 | Anne Leyyd
To bylo krásné a nesmírně pravdivé. Třeba věta, kde říkáš, že pomáhat je tak jednoduché a proto tak složité. Nebo pak na konci, kdy říkáš, ať si každý najde něco, proč chce žít, a to třeba východ slunce. To bylo opravdu moc pěkné.
Je pravda, že slavné osobnosti se proslavily svým vzhledem, sem tam zpěvem nebo nějakým dobrým filmem a všichni o nich vědí a chtějí se jim podobat, proč se ale nepíše o těch, co pomáhají třeba právě dobrým slovem nebo dokonce zachraňují životy. To od nich bychom se měli učit. Mnohdy se na ulici usměju na zamrečeného člověka, abych mu spravila náladu, ale za celou dobu, co to dělám se mi úsměv vrátil pouze dvakrát, je to škoda. Ale dobří lidé nejspíš nevymřeli, soudě podle tvé úvahy.
20.02.2009 21:58:00 | Veronikass