Anotace: ...
moc dobře napsané...cítím to s tou dívkou...sama jsem to zažila..a mám do teď z toho následky, z toho minulého vztahu...neumím si představit další...tak jsem sama a snažím se si ten život i tak udělat hezký,ale někdy mě to také přepadne...děkuji za tuto uvahu
06.03.2009 10:37:00 | Agniezka
není dobré v sobě nechat dusit pocity smutné,či veselé.Smutné začnou zapáchat a kupit se,pak příjde doba,kdy už se do duše nevejdou a vytečou ven.někdy je pozdě.....Veselé zas dokážou zbarvit svět a lidi se začnou víc smát sami...nikdy si nemysli,že jsi sama.Vždy se někdo najde,kdo tě vyslechne.Ale nečekej to od všech,to by ti ublížilo...
01.03.2009 00:08:00 | prostěholka
to mex: Myslím, že dívka nechtěla aby jí někdo litoval.... Ani nechtěla někoho obohatit, jen ze sebe potřebovala dostat svý pocity.. Asi ti to příjde fádní, nudné, ale myslím, že kdybys byl v kuzi te divky, asi mluvíš jinak...
11.02.2009 09:14:00 | Caracol
Mám ztoho dost rozporuplné pocity.Možná to tak mělo být nevím....ovšem tohle dílko mi nic nedalo.Tak je prvni tak si počkáme na další....Je to takové ze života ale...fádní nudné nemá to moc šťávu víš.A boužel to není ani podané tak že bysme tu dívku litovali nebo tak něco...
11.02.2009 08:39:00 | mexx
Něco mi to krutě připomíná... Hmmm... Když tak nad tím přemýšlím. Ale ne, to je pěkná blbost...
11.02.2009 00:14:00 | Mademoiselle Drea
déšt má svůj význam,
kdyby pořád bylo jen sluníčko,
všechno by spálilo ...
třeba jednou najde dívka někoho,
s kým bude moct být za každého počasí
05.02.2009 11:10:00 | Romana Šamanka Ladyloba
zbytečné cokoli říkat, zbytečné utěšovat tím, že to chce čas.... člověk musí jít dál, takový je život... jít dál a radovat se z maličkostí....
Zlý věci se zkrátka dějí hodným lidem :-(
05.02.2009 10:56:00 | Caracol