Anotace: píseň která dokáže ve mě probudin neskutečnou škálu pocitu,však posuďte sami http://www.youtube.com/watch?v=AWqei02c1-s&feature=related
Nádherně napsané, úplně vím co myslíš taky mám takové písničky :-) ...ale mám jich víc na každou něco x)
07.11.2009 13:02:00 | no.signal
já to tak mám s písní perfect day od duran duran, nebo lou reed... pořád vidím kámoše, jak jede do tý pece v jihlavským krematoriu... a když jí slyším v rádiu, vzpomenu si na něj... jak jsme sáňkovali, hráli karty a tak...
01.05.2009 21:43:00 | Stoneman
tuhle písničku znám...a taky mi miluju. Ne tak jako ty, ale to asi nikdo. Chraň si ty krásné vzpomínky, přijmi bolest, kterou přináší, protože ta časem odezní... asi napořád zůstane trpká příchuť, ale ta nebude bolet. Máš to nádherně napsaný...
10.04.2009 12:10:00 | Juliete
Hudba všeobecně má tu moc léčit i zranit, každý má svou oblíbenou. Pro mě je hudba jedním ze smyslů života.. Nejdůležitější je vydržet, však bude líp :-)
20.03.2009 11:49:00 | certsest
Příjde doba,kdy ti tvá písnička přinese jen hezké vzpomínky...chraň si je,jsou důležité v celém tvém životě.Hezky jsi to napsala a připomnělo mě to dobu mou dávno minulou.Díky.
12.02.2009 23:33:00 | prostěholka
Chválím ti hlavně ty dvě poslední věty!Jinak je to celý pěkně napsaný;)
11.02.2009 00:30:00 | kleopatra.sedma
Vidíš, v maličkosti je krása... mám také oblíbenou píseň, vlastně několik, ale jednu, jenom jednu jedinou nejoblíbenější... která mne dokáže rozplakat, rozzlobit, roztoužit, rozesmát, uspokojit radostí, zamyslet se, ponořit do svého nitra... je to píseň, která vždy vystihne mojí náladu, možno je to tím, že se dá použít jako smutná, i jako veselá.. přinde na to, jakou má kdo náladu.
10.02.2009 22:09:00 | NikitaNikaT.