Večer

Večer

Anotace: ..malá krize..

Zas přišel večer. Poslední dobou nesnáším večery, spíš se jich bojím, člověk si všechny věci tak nějak víc uvědomuje. Zvlášť proto, že jsme jich většinu strávili spolu. Vedle sebe jsme usínali a ráno se i probouzeli. Jak mi to teď chybí.. A pořád si nemůžu zvyknout, že už to tak není..
Jsi se mnou a nejsi.. Seš v mých vzpomínkách, v srdci, v myšlenkách, tam zůstaneš napořád.. Vidím Tě všude, kam se podívám, slyším Tvý jméno a otáčím se.. Zavřu oči a taky Tě vidím, úplně živě, jak kdyby se vůbec nic nestalo. V tu chvíli si přeju, abych ty oči nikdy neotevřela. Když se mi o Tobě zdá, po probuzení doufám, že to nebyl sen a že jsi vedle mě.. Nejsi..
V mých vzpomínkách jsi a budeš, ale dneska víc než jindy mi chybí to, že se Tě nemůžu dotknout, pohladit a obejmout Tě, povídat si s Tebou.
Chtěla bych, aby to všechno bylo jinak. Bohužel nesplnitelný přání..
Autor malý lachtánek, 10.03.2009
Přečteno 429x
Tipy 19
Poslední tipující: Bíša, vílí křídla.., Mademoiselle Drea, Agniezka, Holis, Kapka, PoeziGirl, NikitaNikaT., floreciente, Caracol, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

Krásné vyjádření pocitů. A troufám si říct, že z části jsou Tvé pocity těmi mými...

18.03.2009 09:26:00 | Mademoiselle Drea

líbí

ach jo,tolik mi to připomíná mojí situaci...

17.03.2009 15:23:00 | Agniezka

líbí

Simísek má pravdu, nemá smysl ptát se co by se stalo, kdyby..., proč se to stalo.... je to život..bohužel:-(

"Proč zrovna já? To je věru pozemšťanská otázka, pane Pilgrime. Proč zrovna vy? A proč my, když se to tak vezme? Proč vůbec něco? Prostě proto, že tento okamžik je. Viděl jste někdy brouky lapené v jantaru?... A právě tak jsme my polapeni v jantaru tohoto okamžiku. Neexistuje žádné proto." (Kurt Vonnegut)

15.03.2009 15:28:00 | Caracol

líbí

Večeri bývají nejsmutnější, řekl jednou někdo velice známý, ale já si ted nemohu vzpomenout kdo :D Dobře napsané

12.03.2009 09:38:00 | PoeziGirl

líbí

Jednou ta bolest odende... rány se zacelí, jizvy vyblednou...

11.03.2009 12:56:00 | NikitaNikaT.

líbí

Čas...
Chce to čas za nějakou dobu se na to všechno co teď prožíváš a cítíš budeš dívat jinak.

11.03.2009 11:39:00 | floreciente

líbí

"Někdy je štěstí darem, ale obvykle je výsledkem našeho úsilí." (P. Coelho)
....to, co se stalo bohužel nezměníš.. je třeba se přes to převalit a jít dál...

11.03.2009 08:00:00 | Caracol

líbí

Nekdy nam nevyjde vsechno jak si prejeme, casto si myslime ze tahle laska je ta prava ale cas nam ukaze ze neni, kdyby clovek neveril v lasku asi bychom vymreli po preslici. Ver a ona ta prava laska jiste prijde moc Ti ji preji.

10.03.2009 23:33:00 | carodejka

líbí

Netrap se otázkami "kdyby". Na to se v životě nehraje. Jdi dál... Pokus se o to...

10.03.2009 23:30:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel