mnohdy si dokážeš přiznat pravdu, ale pak co s tím dál,
pokud je člověk v rozjetém vlaku manželství... je těžké vystoupit pokud máš kupu dětí a nemáš rodinu o kterou by jsi se mohla se vším všudy opřít..učit se hranice tisíckrát si můžeš přiznat chybu volby, ale z rozjetýho rychlíku vyskakovat za jízdy většinou to končí dost špatně..
a Pravda je moc důležitá...
01.05.2009 03:27:00 | Lady L
Pravda pravdoucí.....pro některé lidi je nalhávání si sám sobě mnohem jednoduší, než přiznat si pravdu. Jsou lidé, kteří si něco,nebo někoho vybájí a jsou schopni žít v klamu podstatnou část svého života. Pro svoji vylhanou vizi jsou schopni udělat cokoli a neštítí se ubližovat, pomlouvat... . Pořád budou odmítat podívat se pravdě do očí.
29.03.2009 01:43:00 | JaniHani
co je to pravda--úhel pohledu
je tísíc pravd a která je ta pravá
ono je důležité si říct jdu tudy a ponesu všechny důsledky a taky
mohu si a nesu svůj podíl zodpovědnosti a viny
záleží také na tom kam a ským chci jít
a jestli ten dotyčný má stejný názor jako já
jednou se slyšela že kůň s krávem nemůže být v zápřahu prostě každý táhne jinak
25.03.2009 18:14:00 | Lady L
Jj, na tem něco bude... někteří lidé si nalhávají lásku, jak všecko bude dobré, jiný zas třebas přátelství, či pohled na člověka, jak je skvělý, někdo si nalhává... ledacos... ale otevřít oči a řéct si... "ne, už mě nemiluje, má jinou... " "ne, tenhle člověk má jen masku, přetvářku dobrého přítele...." to už si řekně málokdo. Každý prozře až tehdy, když naletí, bo se náhodně něco domákne.
23.03.2009 11:34:00 | NikitaNikaT.
Máš pravdu...
A už nevím, kdo to řekl, ale pravda, kterou jsme sami objevili, je ta nejcennější.
22.03.2009 23:03:00 | malý lachtánek