Anotace: někdy menší, jindy větší..
Posílám pohlazení a láskyplné objetí ... a jen se vypiš, to pomáhá ...
27.03.2009 21:23:00 | toužím.jít.dál
Jeden moudrý člověk jednou řekl...."Jediný prostředek, jak život snést - považovat ho za krásný"............. a tys zažila něco krásného, něco, co třeba většina lidí ani nepozná... a vzpomínka na ty chvíle ti dodá sílu žít a jít dál...
a až ti bude nejhůř a budeš mít pocit, že ten smutek se už nedá vydržet, polož si otázku: Kdyby se dal vrátit čas, a já se měla rozhodnout jestli do toho jít znova i s vědomím, že to dopadne takhle, že se ten osud zmenit nedá... Šla bys do toho znova? i za cenu té bolesti co teď zažíváš? .... zamysli se..... anebo se vlastně ani nezamýšlej, protože vím, že bys bez přemýšlení odpověděla srdcem:Ano šla!.... Važ si toho, co jste prožili a s pocitem, že jsi zažila něco krásnýho a díky tvé existenci byl jeden človíček nesmírně štastnej.. s tím pocitem proplouvej světem... s úsměvem na tváři...
25.03.2009 22:15:00 | Caracol
Tohle dobře znám, proto sem tam písnu báseň a pustím smutek ven... nečekám za to ovace, nechcu žádnou lítost... ale věřím, že nande se pochopení, jistá úleva a řešení. Je těžké sem tam najít někoho, kdo by zrovna poslouchal. Zde je mnoho dobrých a upřímných lidí.
25.03.2009 21:32:00 | NikitaNikaT.
taky mám zase období slz :-/
to bude asi spíš konstelací hvězd
25.03.2009 20:32:00 | Romana Šamanka Ladyloba