Chaos, ticho a srdce

Chaos, ticho a srdce

Anotace: O chaosu v člověku, o tom, že sny jsou jen sny a o srdci, které je moc křehké na to, aby ho někdo držel...

Šedivé mraky honící se po obloze, malující roztodivné obrazce, které chvílemi připomínají naši náladu. Vítr cuchající nám vlasy, našeptávajíc do našich uší věci, které nejsme schopni rozluštit. A zima obklopující naše tělo, hledajíc každý kousíček, kde by se mohla schovat.
Potom nastává ticho... Děsuplné ticho, které se odehrává v naší hlavě. Najednou výkřiky ze tmy, všechny věci, nastřádané maličkosti, bolesti, derou se na povrch. Nádherné obrázky malované budoucnosti se vytrácí a ten přenádherný obraz je nahrazen barevně různými čarami, které nedávají smysl. Nazývají se chaos...
Ten slepovaný celek, co jsme tak dlouho dávali dohromady je opět ztracen, poztrácen, poschováván. Nikdo si neuvědomuje, že srdce je křehké. Člověk ho uchopí víc než by chtěl a spousta střípků věcí minulých, přítomných i budoucích je ztracena.
Přiznám se, radši bych srdce neměla. Protože bolesti bylo až přespříliš moc. Přespříliš snů, co se asi nesplní. Přespříliš věcí, co se nikdy neuskuteční. A hlavně by nebylo to hloupé namlouvání, že to má cenu. Že to člověk nemá vzdávat... Ale proč? Není budoucnost, není ten společný svět, je to jen vysněné. A sny se stávají realitou jen u těch štastných osob, ke kterým bohužel já nepatřím a nikdy patřit nebudu...
Autor Cassée Moteur, 28.04.2009
Přečteno 427x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tady krásný paradox,ta jsi ještě mladá ale už bys nejraději ze života utíkala...

11.10.2010 14:12:00 | la loba

A proč ne?Každý je strůjcem svého štěstí nebo neštěstí.Záleží,jak sek celé věci sama postavíš.Nebuď smutná,vím,život není lehký a všechny sny se nesplní,ale když si budeš víc věřit a půjdeš krůček po krůčku za svým snem,může se stát skutečností.Ne hned,ale v budoucnosti ano.A když příjdou problémy,nen ech se odradit.Třeba - mě bude letos 52 let a vloni na podzim jsem dostala počítač,učím se na něm,abych dostala dobrou práci,až mi skončí operace všech mých 10 prstů a nemůžu už dělat těžší práci,protože nemám sílu v rukách a bolí mě koleno i kotník po operaci.I já si říkám-musím sama sobě věřit a dokázat,že mám na víc než jen na úklidy a na pečovatelku.Tak víc si věř a bude to OK!!

02.05.2009 23:30:00 | halo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí