Anotace: http://www.youtube.com/watch?v=YbngZiXYOy4
Nevím jestli jsem ji slyšela, ale prý v daleké prázdnotě dlí duše sebevrahů. Zdá se jim, že nic nemůže být horší než to tady, zdá se nám, že jsme odloučeni od nejkrásnější lásky a tak se chceme vrátit, jenže bloudíme vmhách bez nadějí prý tak dlouho co jsme měli vyměřený čas tu v těle jen milostí můžeme být zas vysvobozeni ze stavů v kterých se nacházíme jen musíme poprosit, ale nevíme o těchto milostech tam kde se nacházíme uvěřili jsme bludům zla...
03.05.2009 13:29:00 | Lady L
Taky jsem ji kdysi furt dokola poslouchala:) Myslím,že to dělá spíš ona legenda, než píseň samotná...
02.05.2009 23:58:00 | Simísek
Každý takovou nějakou podobnou píseň máme... mám jednu jedinou píseň, která mně rozbrečí, přivodí depresy, ale také potěší, vyčaruje úsměv a dobrou náladu... mám jednu píseň, která způsobí slzy, ať už stěstí, smutku... kterou zahrajou, až jednou nebudu...
01.05.2009 22:04:00 | NikitaNikaT.
Myslím, že kdybych nevěděl, že je to hymna sebevrahů, tak mi splyne s ostatní muzikou. Možná kompozice not v někom navozuje pocit úzkosti a smutku, ale jen kvůli písničce se člověk asi nezabije... spíš je to ta poslední kapka do plného sudu...
01.05.2009 21:55:00 | Stoneman