"Věčný" kolotoč...
Anotace: Nejsem "děvkou", doufám..jen po něze občas zatoužím..
Je to věčný kolotoč..kolotoč těl..Toho mého a těch jejich..
Noční myšlenky o vztahu ráno odchází..probuzení..snídaně..pár slov..možná jen z principu jakéhosi..rozloučení..pusa.A dál?..Dál nic..
Některé duše se potkávají znova..už bez myšlenek..možná jen náznak v alkoholovém či jiném opojení..avšak s totálním smířením jak se věci maj..a budou mít..ví totiž jaké zase příjde ráno..a že znova..znova dál nebude nic..
Neprosíme..neděkujem´ ..debaty o budoucnosti?O jaké?
Už ani já nedebatuji..a když..to ještě nocí zaslepená jsem..Nejspíš..A i když chtěla bych začít, tak určitě ne takhle..protože..Bylo tohle z rozumu či z lásky?..NE!Z potřeby ukojit chtíč..
A přesto..toužím marně po opaku..Avšak ne za každou cenu..
Pár citů..pocitů jedné noci mě na okamžik uspokojí..Ale dál snášet ty bolesti?..Výčitky?..To ne!Nestojí mi to za to!Takhle přece nechci žít!..Vždyť o tomhle život není..možná jen jakási příprava...co já vím?..
Nahrazují mi něhu..city..a to, co bych od svého protějšku měla dostávat s láskou..Ale kde TEN je?Protějšek..milenec..přítel..opora..Ten jeden z páru?
Já sama tu stojím stále..Srdce na dlani..Slzy v očích..ústa se slovy : "Miluj mě."
Pár jich prošlo skrz a kolem mě..ale nebyli to ti, pro něž moje srdce buší a oči pláčou..Byla to zas jen těla...."náhražky pouhé"..Bohužel..a i když jsem možná chtěla je milovat..oni odvrátili tvář..a já už pak ztratila naději, že ON jednou příjde..
A tak stále pořád dál chodím na tuhle pouť..
Pouť duší a těl..kde zakupuji další žetony..Stojím opět ve frontě..Kdo bude další?Netuším..
Vybrat si nebo se nechat vybrat?..Nasedám na další jízdu....
Jak dlouhá je a kdy skončí?..Nevím.......
..ach ta bolest..
Komentáře (0)