jen přemýšlím

jen přemýšlím

Anotace: úvaha jen taková malinká

úvaha jen taková malinká
Cítila jsem se sama,tak jsem začala chodit na diskotéku.
Bavila jsem se,užívala jsem si to a snažila aby si mě nějaký kluk všimnul.
Seznámila jsem se s klukama,nebylo jich zrovna málo.
Na skoro každé diskotéce jsem s jedním byla.
Jenže problém je,že s každým jsem se tam vykousla.
Mno bavili jsme se prostě,ale pak to skončilo a nic.
Snažila jsem se pořád znova,ale furt to bylo to samé.
Moje kamarádka tam chodí se mnou a ta si tam taky nachází kluky(nedivím se,ona je hezká) a většinou ti kluci s ní chtějí chodit.
Co dělám špatně,že si kluci se mnou chtějí jenom užít tu chvilku a pak konec?
Já se v klukách nevyznám,to jsou všichni takový,že si chtějí jenom užít a konec?mno já nevím,ale do postele s nima hned nevlezu,taková děvka zas nejsem abych s každym lezla hned do postele,málem už jsem to jednou udělala a naštěstí jsem se včas vzpamatovala.
Autor Haniik, 18.05.2009
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná by to chtělo,ábys nedala klukovi šecko co chce...Šák i tu pusu si nezaslouží každý ne? =) Musíš si vybírat,umět odmítnout,idyž bys chtěla..Zahrávat si s ním,lákat ho na to,co mu dá každá hnedká...Bát pro něho jiná=) Není to zastako těžké,když na to přídeš...=) Hodně štěstí Slečno..!!

21.05.2009 11:21:00 | YourBlackTear

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí