Anotace: Asi nemam stesti na zeny, proto ten vztek. Jesteze je svoboda slova:)
Vydrž,jen jsi ještě nenašel tu pravou,ale budˇ si jistý že na tebe někde čeká.Tak hodně štěstí atˇ ji brzy najdeš.
31.05.2010 00:32:00 | Iv
Ahoj Maty ,moc bych ti přála aby jsi jednou potkal opravdu ženu Dámu..a byl s ní opravdu štastný.Moc bych ti přála aby jsi potkal čistou duši (a myslím že i dnes jsou)která tu tvoji pohoupe a pohladí jako máma hladí své mimi.. jen ten pocit samo ne ten věk..A mimo jiné děkuji za nspiraci včera jsem si tohle přečetla a i přesto že jsem spíš na básničky inspirovalo mě to k napsání fejetonu... Jasně že mě to hodilo malinko jinam než o čem je tvá uvaha.Máš 22 jestli si dobře pamatuju..takže jsi jako mý synové.Povídají podobné věci jako ty a já jim říkám:Co jste si z těch holek udělali to máte. Budete li gentlemani a budete li se chovat jako rytíři,ty blbky se Vám vyhnou, že jste divní a ty co stojí za to zůstanou. Nemyslete si že vy se budete chovat jak zfetovaní úletáci, nebo jetí jinak a potkáte normální holku...
Ty jsou jinde..a brečí si doma do polštáře že dnes nejsou normální kluci....
Tak hlavu vzhůru rytíři...
07.11.2009 09:21:00 | Nút
Ironie ale i jako holka ti to chvalim,pekne napsany :) a je to pravda,v dnesni dobe aby clovek normalniho cloveka na lasku pohledal.. ;) ST
04.10.2009 00:40:00 | Lioness