Co je to život a smrt?

Co je to život a smrt?

Anotace: Kdo ví?

Život... Co je to vlastně život? Mohlo by to být spojení duše s tělem? Nebo dokáže žít samo tělo bez duše a duše sama bez těla? Nebo žádná duše není? A co je to vůbec duše? Podle mě je tělo jen schránka, to, co chrání duši. A duše je to, díky čemu dokážeme cítit pocity. Je to vlastně vše ostatní uvnitř nás. Podle mého. Ale každý má jiný názor a ne každý věří, že nějaká duše existuje. Možná, že jsme nesmrtelní. Pokud by duše dokázala žít bez těla.... Jenže byli bychom to stále my, kdyby zbyla jen duše? Co když člověk přežije pouze, když žije tělo i duše? Anebo je to vše jen o chemii a krvi, která v nás koluje? Zrychlení tepu, které nám připomene, že jsme nervózní? A my si akorát přivymyslíme, že to duše může za to, že dokážeme cítit. Nebo srdce. Jenže srdce je jen pouhý orgán narozdíl od duše, která má v sobě kousek tajemství a záhady. Člověk potřebuje záhady. Jenže ty pak chce rozluštit. A někdy to prostě nejde. Co bude po smrti? To je ta velká záhada, kterou se nikdy nikdo nedoví a mělo by to tak zůstat. Proč se všichni bojí smrti, když neví, jaká je? Třeba nebolí, není zlá. Možná je mírumilovná. Tak proč se jí bojíme? Má smysl to vůbec řešit, když na odpověď, na řešení stejně nepřijdeme? Protože lidé jsou jen lidé a to, co je mezi nebem a zemí je něco, o čem se bude filozofovat stále a stále, ale nikdy se nepřijde na odpověď. A jestli ano, tak asi až na samém konci, kdy na to každý přijde sám. A možná to je smysl života - odhalit tajemství na konci. :)
Autor Tessyk, 19.06.2009
Přečteno 256x
Tipy 2
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí