asi jsem frustrovanej nudící se magor. tak tedy pár poznámek.
definice umění:
"Umění" jakožto slovo chápu jako děj, znamená výsledek činnosti od někoho, kdo něco umí. - Mi tak úplně nedává smysl: chápeš to jako děj (jaký?), ale znamená to výsledek činnosti někoho (budiž), kdo něco umí (já umím číst- je to umění?)
druhá polovina odstavce dobrý.
2. odstavec
tak nějak tomu taky podlíhám, ale přece jenom. Co to je ta vyšší úroveň? před 20 lety končil komunismus- a nevím jaké umění vládlo světu... celý odstavec je značně obecný. Pochopil jsem z toho, že se ti nelíbí, co dávají v televizi.
3. odstavec
Jaké jsou podle tebe dnes děti? já nevím. Myslíš děti 15 ti leté nebo 5 ti leté. nevím jestli jsem tak obhroublý, ale že by televize byla nějak neblaze erotická oproti internetu? ... proč to tak je? není to jen důsledek svobody?
Budiž téma, ale jak to souvisí s uměním? tohle je věc etiky (možná).
4.
vidím rozdíl v otázce co je umění a v otázce co se mi líbí za umění. Co tedy považuješ za dobré umění? Druhak nevím, jestli dominuje abstrakce, pokud vím tak abstrakci "vynalezli" někdy 1920 a nejsem si jist zda kdy dominovala.
5. odstavec
já nevím ale srovnávat TV a to co je v galeriích. To snad ani nejde. Z jiné strany- filmy jsou přeci médium, které může sdělit nové a absorbovat i značné "umělecké výšiny". Opět o čem konkrétně mluvíš- co je umění 21. století?
7. odstavec
ty tedy to že se ti něco nelíbí považuješ za úpadek?
co se ti tedy konkrétně líbí?
poslední odstavec na mě sedí.
Shrnutí: Představoval bych si úvahu jako: můj umělecký názor (co se mi líbí) a být konkrétní. Nebo co mi vadí na televizi a proč vysílají to co vysílají.
Tohle na mě působí velice obecně. Působí to na mě tak, že vidíš, jak je společnost špatná a že se snažíš být jiný. Nech společnosti její názor.
PS: omlouvám se za pravopisné chyby a díky, že aspoň někdo dělá odstavce :-)
26.07.2009 23:31:00 | ewon
co k tomu dodat,snad jen že celé to dopadlo přesně podle očekávání,a každý z nás to muže změnit
25.07.2009 17:01:00 | Radek.oslov.Šafárik