Anotace: věnováno Adamovi...snad to se mnou bude zas jako s tím ptáčkem:,,Ptáček v bouři - nic ho nedokáže zastrašit,ani vítr ani déšť...On ví,že za mraky stále ještě svítí jeho slunce..."
Pravdivá úvaha o některých lidech, pěkně napsaná.
Musím dát bez rozmýšlení ST.
29.08.2009 13:44:00 | Paulín
Tvé mlčení je pro mě horší než.....Byl jsem tak zaslepenej vztekem, že jsem si nevšiml, jak moc Ti ubližuju. Tohle mi věř. Snad mi jednou budeš moct zase věřit...
16.08.2009 22:45:00 | lenochod Sid
hmmm....bolí to
jsi ale silná osobnost stačí si přečíst úvahu
a vím,že jsi zlatá dušička.ST
14.08.2009 10:47:00 | Tanzania
Neber si tolik jedno klopytnuti, napsal jsi vse moc hezky a rekla bych ze uprime! Prave ze jsi uprimny a dobrosrdecny i duverivy, jini to vyciti a podkopnou Ti zidli , to je ta nase slavna realita. Jsi silny a cas Ti pomuze vse prohlednout. Hodne stesti.
10.08.2009 01:27:00 | carodejka
to lenochod: a když se něco změnilo, proč to nedokážeš říct a postavit se k tomu čelem? Proč ubližovat slovy?..... Pomáhá ti to? myslím, že ne... ani tobě, ani Zuzance...
09.08.2009 23:46:00 | Caracol
Seš důvěřivej blbec! Úplně celý to sranda nebyla, líbila se mi tvoje starost o mě. Ale všechno jednou končí, něco se změnilo...
09.08.2009 20:05:00 | lenochod Sid
Caracol: Každej děláme chyby a někdy i věci, který bychom neměli, ani já nejsem svatá, ale jemu to vůbec nevadí...prostě jen nechápu ten obrat, to předstírání po celou dobu...
09.08.2009 18:08:00 | malý lachtánek
... máš krásnou, čistou duši.... zkrátka život je někdy zamotanej, popletenej... zjistíme, že lidem,, kterým jsme věřili, už věřit nemuzem a jindy naopak překvapí ti, o nichž jsme si mysleli, že jsou proti nám...
Lidé ubližujou, s tím se nic nenadělá.... hoď kamenem ty, jež si bez viny... člověk zkrátka někdy dělá věci, o nichž ví, že nejsou správné, a stejně je dělá... vím o tom své, dyk víš;-)
Nejodvážnějsí je ten, který si svou chybu uvědomí a najde sílu sám sobě odpustit... kéž je Adam jedním z nich...
09.08.2009 17:24:00 | Caracol