Anotace: Po dočtení knihy Léčení s Anděly od Doreen Virtue, Ph. D. O tom, proč stále říkáme, že andělé jsou z masa a kostí..;o) a já..stále se snažím nalézt svou pravdu..no a taky mi něco vnitřně říkalo, že to sem mám napsat...
Nedávno jsem viděl takovou fotku,bylo to ze Sudánu postiženého hladomorem před několika lety.Nějaký fotograf-teď nevím z hlavy jméno,ale mám to někde založené protože to mnou opravdu otřáslo,tam vyfotil asi sedmiletou podviživenou holčičku,která na zemi pomalu umírala.Asi hladem a vyčerpáním. Nikde jsem žádného anděla neviděl.Ale pár metrů od ní seděl sup,který čekal až umře.. Že by to byl převlečený anděl?
19.10.2011 23:25:00 | Weylin
Tahle knížka je zajímavá, ale viděla jsem od ní ještě nějakou knížku o číslech, a to je bez pardonu totální blbost. ;)
29.10.2010 09:26:00 | K.k.k.Kajluška
vidíš, každý má své knihy , které miluji, mám jich moc, ale jednu moc mám ráda " Úterky s Morriem" .. moc se mi líbí její obsah.. moc.. zkus ji, třeba ti také něco dá..
14.10.2009 21:31:00 | zelená víla
Vis,Agniezko,ja tu knizku videla v rukou me sestry a i kdyz mi ji nabizela,odmitla jsem ji cist.Nicmene jí nějakým způsobem pomohla.A to je fajn:-)
06.10.2009 20:07:00 | Zefi
dobrá recenze, docela odvážné teorie
s tím požádáním andělů mě, to je takovej uznávanej univerzální prostředek (libovolné náboženství, pozitivní vyznávání, mystika...) protože přání (jak se říká přána celým crdcem) se plní-nezávisle na tom,koho žádám.
no a jinak, je v té knížce uvedeno nějaké srovnání ostatních alternativ (minulé životy, jóga, psychoanalýza...)?
01.10.2009 16:45:00 | dead-head
No, každý má svou pravdu..:o)
V té knize dostaneš odpovědi na své otázky..;o) je poměrně malá a čte se, tím pádem, rychle..;o) Tím samozřejmě nic nenaznačuji..
jinak díky za video..:o)
26.09.2009 13:46:00 | Agniezka
zvláštní
já čet něco o energii co člověku proudí páteří a probouzí čakry a jaký vztah to má k jasnozřivosti, osudu, životnímu stylu atp. a napsal to matematik, který své mystické pocity autenticky popisoval.
abych to shrnul- je ráno (spíš poledne) ale večer bych tomu věřil...
tím nechci říct, že na víře v naději je něco špatného. Ale prostě se musím ptát, jak to ta paní, co to napsala, může vědět? to v nebi byla? nebo jí nějaký anděl navštívil?
pokud jde o anděly mám nejradši tohohle:
http://video.google.com/videosearch?q=angel+hendrix&emb=0&aq=f#
měj se dobře
26.09.2009 12:55:00 | ewon