Anotace: Debilní téma od učitelky a chcu slyšet váš náor jestli jí to můžu vůbec dát. :D Vlastně mi to nepřijde ani jako úvaha, ale spíš pro ostatní, co to budou číst, aby si uvědomili podstatu, aby se oni zamysleli. Tak to zkuste.
No jo, ale co je takový "systém"? Je to nehmatatelný a tak by se dalo říct, že ho představují lidé, tak jo, to lidé si to vše vymysleli, tím pádem ten systém je "zlý" a mě odporný, nemam ráda, když je něco daný, podle pravidel - je to nuda. No jak chcete, já nejsem žádnej punker ani nic, neřadim se do žádný skupiny... Jen se mi tenhle způsob života líbí, ta hudba, ty lidi, ten "svět". Každýho věc... ;)
09.02.2010 21:28:00 | Mushroom
Víš hnutí které je proti vlastně institucím jako jsou církve, spolky, úřady apod je vlastně samo o sobě odsouzené k živoření.
Těžko si můžeš vytvořit instituci pro boj proti institucím. Proto punk zůstane pouze hnutím. A protože jej nezaštíťuje žádná instituce, žádný úřad, žádná strana, žádné sdružení, nemá žádné stanovy, žádná pravidla ani nic podobného, tak také nemá žádný rámec.
Proto má toto hnutí vedle sebe inteligentní anarchisty, vysokoškolské volnomyšlenkáře co přemýšlejí o lepším světě, ale také zhulené a zfetované idioty co dělají bordel a přemýšlení je pro ně sprosté slovo.
Aby člověk dokázal, že je dobrý, musí udělat celou řadu dobrých skutků. aby dokázal že je špatný, stačí jeden špatný skutek... To je přísloví, tkeré platí i pro punk. Pár zhulených pitomců nadělá škody kterou v očích veřejnosti nenapraví ani tisíc normálních...
Revolta je hezká věc, občas dokonce dodá slušný impuls ke změnám, ale ještě nikdy v dějinách žádnou změnu nedotáhla do konce. Někdy padnou hradby pouhým křikem, ale pouhým křikem se nic nového nepostaví. A jakmile se něco staví, už zase je zapotřebí se organizovat, dohodnout a tak.
Punk zůstane hnutím, zvláštním seprátním proudem, který sebou nese čistou vodu, ale i zdechliny. Může se stát impulsem, ale nestane se změnou. Koneckonců vlastně se ani změnou stát nechce...
03.11.2009 09:55:00 | Daniel S.
tak já to teda zkusim. Nepochopil jsem na jaký téma ta úvaha měla bejt. Každopádně je to taková obhajoba punku a ještě víc vlastní osobnosti.
je to docela těžký. hnutí. O čemkoli. Říct, že je to na hovno a já na vás seru. Mládí. Revoluce. Láska. (ne to byl romantismus)
je to těžký...myslím, že anarchismus= zničení státu by byla katastrofa- to, že jezdí vlaky, to že mě někdo učí, léčí. Kdyby někdo začal na ulici střílet tak ho někdo zneškodní. Zkrátka bez institucí by to nešlo. Nicméně to chápu asi takle: někdo si položil otázku odkud je zlo? a odpověděl ze státní moci (nebo z kapitálu). Určitě existují spravedlivější systémy než ten, co máme, ale já bych to sved na lidi- zlí jsou lidi ne systém.
nakonec humorná poznámka, když jsme v anglině probírali DIY myslel jsem si, že jde o důchodce kutily ne o punkery.
31.10.2009 02:10:00 | ewon