Dopisování s Mr.Georgem.

Dopisování s Mr.Georgem.

Anotace: Již nenavazuje na dopisy pro Big D, kterých texty byly smazány. ................. Poslední edit: 31/12/05)

Zdravím.
Dík Ti za snahu obhájit kamaráda přes vše, co natropil a jak se někdy i o Tobě vyjádřil, např i v jednom komentáři u mne. Je fakt, že má originální napady, někdy ovšem příliš "originální" formou, než je běžně snesitelná, občas i neběžně. Pokud je šance, že z toho vyroste - nikoho nezatracuji předem a navěky. Fakt mne ale někdy vážně na*****. (Alespoň ty * obětuji jeho stylu) :-) "H_"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
4.12. = Ahoj! Jó Antiseifert, moc dobře znám - polemika s tanickou - jak je ten svět literu malý :-) :-) :-) ...
Král a klaun, Kat a blázen (V+W) - stále o tom samém.
Tak nějak jsem o B.D. myslel skoro totéž, co jsi napsal :-). Měj se "H_"
P.S.
...
a zem žila dále
a neměla krále
klaun na loutnu hrál
!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
5.12. = Děkuji, zatím nemám nic moc nového k věci, jen k Tvé zmínce o BlackTangerine - asi malinko si pomohu Honzou Nedvědem: "Víš, holky těžší to maj" - nevím sám, o co přesně tam jde, ale také se mne to úzce dotýká - snažím se alespoň pár řádky ... aspoň malý :-) poslat.
"H_"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
7.12. Ten Tvůj povedený spolužák je naprosto již vyřazený z toho, čemu se dá říkat člověk mezi lidmi.
"H_"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
12.12. = Ahoj! K Tvému přípisu - Díky! - tohle jsem už zažil já myslím nejednou a potom přišel takový obrat a fůra hnoje ... - ovšem, kdyby přišel částečně k rozumu, budu rád, ale zažil jsem moc zvratů na lehkovážnou víru. "H_"
P.S.: Zkusil jsem to taky :-)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
15.12. = Informoval mne v kom. k 2. dopisu o zajímavém vývoji situace, moje stanovisko tamtéž. "H_"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
16.12. = mám trochu čas a tak píšu, že se mi zdá, že tomu "kamošovi" zas dost "hrabe". Rozeslal výzvy nevim kolika lidem ještě mimo mne a tanicky, že server zničí apod.
Zároveň se omlouvám, že nestíhám mrknout na Tvoji stránku. "H_"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
31.12.2005 = Texty dopisů pro D. jsem vymazal, samotné soubory ponechal.
Zavládl poslední dobou klid. Nemohu neříci, že bych nebyl nerad = jsem tomu celkem dost rád :-)
Další kontakty si již snad budeme vyměňovat občasnými komentáři u obvyklých pracovních textů :-)
Autor Hary_nš, 04.12.2005
Přečteno 362x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Jak zajímavé, jak paní Tanicka se stoickým klidem nasírá x lidí, jelikož se jim snaží dát najevo svou intelektuální převahu, čímž samozřejmě ty inteligentnější úplně vyjančí. Blbec drží hubu a krok.
No, hochu, k mé básni Země mrzáků: Patří k tomu fotografie, dělal jsem to jako práci kdysi na škole. Je to zinteraktněná báseň. Nejsi mimo, já jsem mimo - a zase viz.má diagnóza, kterou určila paní Tanicka.
Ad další: Já nasírám asi taky, čímž děkuji za projevený názor, jelikož cnostný básník se nezahazuje s kanálem.-)

30.01.2006 14:30:00 | Petr Miroslav

líbí

Ahoj. Předem děkuju za komentář k umělci, ještě se k tomu vyjádřím, ale teď k Big D. Nevěřím, že by byl takový debil, aby to celé smazal, čímž netvrdím, že to nedokáže, protože dnes ve škole mi ukazoval, jak je jednoduché obejít zabezpečení literu. Jednoduše řečeno, mohl udělat, coby chtěl. Neudělal to. Možná proto, že měl právě v duši klid a mír, ale u takového člověka jeden nikdy neví. Osobně si však myslím, že to neučiní, neboť, vím, že to nikdo nepochopí, není až tak zlý člověk. Uplně nejlépe byste udělali, kdybyste mu přestali ty jeho výtvory komentovat, neboť myslím, že právě blaženost z toho, že dokáže někoho naštvat, ho vede k psaní dalších děl. Sečteno podtrženo: Je to nevyrovnaný zamindrákovaný kluk, který má pocit, jak s vámi jako anonymní subjekt zatočí. Sám jsem z toho zaražený, protože neví, kde se v něm tolik negací bere a sám nepoznám, kde končí jeho skutečné myšlení, které díky pocitu toho, že jej zde nikdo nezná, je bez zábran, a začíná jen nějaká hra na drsňáka. Já mu však takovou prasárnu, jako DELETE celého serveru nedovolím. Už jsem mu řekl, že když to udělá, tak nebudeme kamarádi. Naštěstí si má slova bere k srdci.
Teď k Umělci. Určitě to nebylo inspirované nějakým filmem, protože, byť je Hanks jeden z mých nejoblíbenějších herců, snad spolu s Costnerem, Baconem a Brosnanem, tak tento kousek jsem neviděl. Chtěl jsem jen zkusit napsat povídku v podobném duchu, jak byla Kafkova díla, tj. existencionální. Cetl jsem jen dvě. Proces a Proměnu. Nevím, jestli jsem Kafku pochopil správně, ale působylo to na mě, tak že děje staví na nějaké změně, která je velmi výrazná, téměř zásadní.
V dílech, která byla mnou přečteny, to byly: obvinění, při čemž se čtenář nedozvěděl důvod, neboť nebyl pro knihu podstatný, jelikož zde šlo převážně o myšlenkové pochody pana Josefa K.; a proměnu Řehoře Samsy v jakýsi odporný hmyz. Já jsem si vymyslel zmizení státu. Vím, že narozdíl od Franze Kafky mám v Umělci málo hrdinových úvah, ale snad nějaký náznak nepatrný zde je. Ještě k hrubkám: Bohužel díla po sobě nečtu a mnohdy se překlepnu či ztratím v těch vazbách přídavných jmen k podstatným jménům. Inu, co Kontrola pravopisu neodhalí, to tam zůstane. Hezký den; MrGr

16.12.2005 23:01:00 | Mr.George

líbí

Všímám si, že se Big D začal usmiřovat, alespoň s táničkou. Uvidíme, jestli to myslí vážně, nebo jestli se jedná pouze o strategii

12.12.2005 16:24:00 | Mr.George

líbí

Dík moc za upozornění na tu hrubku, asi jsem si to měl přečíst znovu. Nijak zkušený básník nejsem, jen nechápu, proč tak mladá holka jak je BlackTangerine píše pořád tak nostalgicky. Já třeba jsem jen o pár let starší a taky mám spoustu smutných nebo zádumčivých "děl", ale mám i nějaké v sekci srandovní. Chápu, že na to není vždy nálada. Měj se

04.12.2005 17:15:00 | Mr.George

líbí

Dík moc za upozornění na tu hrubku, asi jsem si to měl přečíst znovu. Nijak zkušený básník nejsem, jen nechápu, proč tak mladá holka jak je BlackTangerine píše pořád tak nostalgicky. Já třeba jsem jen o pár let starší a taky mám spoustu smutných nebo zádumčivých "děl", ale mám i nějaké v sekci srandovní. Chápu, že na to není vždy nálada. Měj se

04.12.2005 17:15:00 | Mr.George

líbí

Jo, ten Antiseifert je ještě můj nick z nevyzrálých let (tak roky 1999-2001), kdy jsem psal podobně jak Big D, jen jsem se snažil tomu dávat formu a tu sexualitu jsem se nesnažil do nich vtěsnat konkrétními slovy, ale spíš obsahem. Však klidně nahlédněte a porovnejte, ale dnes se už k tomu hlásím strašně nerad. Ale hrajete se mnou fair-play, tak se to snažím opětovat. Ještě někdy pod ten nick něco přidám, hlavně věci, které jsou podle mě "mimo mísu", ale někoho by mohli zaujmout. Vlastně i básničky, které si pujčil Big D, měly původně skončit tam.

04.12.2005 01:39:00 | Mr.George

líbí

Je pravda, že jej trochu hájím, ale kdyby byl vážně tak špatný, tak bych to nedělal. Jen tím chci říci, že tak jako jeho básně zkažený není. Spíš mi to připadá, že se s vámi tady snaží vést nějakou jeho vnitřní válku, že vás má jen za nějaké kašpárky a on se cítíjako velký král.

Král do boje táh
a v červáncích vlídných
zřel na čelech bídných
jak vstříc jde mu klaun
Když západ pak vzplál
tok potoku temněl
klaun tušení neměl
jak zahynul král

Oni všichni ti, kteří si mysleli, že ovládnou svět, dopadli veskrze stejně. Ať šlo o jednotlivce nebo masy. Jedinou výhodou těch společností je, že nikdo nemá snahu z nich vybrat ty konkrétní vinníky. Ale sper to čert

04.12.2005 01:18:00 | Antiseifert

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí