jeden kluk

jeden kluk

Anotace: proste taková úvaha o jednom klukovi ;)

Jeden kluk pořád vysedává na zastávce s kamarády je hrozně pěkný ale holku nemá. Kdo ví proč? to asi nikdo, jen on. Věk na to má, aby si holku našel. Holky o něj zajem mají. Ale on se žádnou nechodí kdo ví proč? asi jen on. Všichni si o něm myslí, že je na kluky, ale ja ne. Já vím, že je na holky. Poznám to. Jak? sama nevím, ale proste to vím. Je tak krásný a roztomilý co se mu asi honí hlavou? To asi zase ví jenom on. Chtěla bych to tak strasně vědět. Třeba je jen stydlivý a bojí se holky oslovit a nebo je taky jen a jen prostě uzavřený do sebe. Vzdycky jdu kolem a koukam a on pokazdé vypadá jak kdyby nad něčím přemýšlel. Třeba už holku měl. Jen to nevyšlo tak jak on si představoval, tak jak on si myslel, že to bude. Třeba mu pravě ona tak ublížila, že nechce uz žádnou jinou.
Jak to bylo doopravdy to asi nezjistíme ale on, on to ví a třeba to někomu někdy poví.
Autor E2, 04.04.2010
Přečteno 344x
Tipy 2
Poslední tipující: Nút, blue
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Taky se mi honí hlavou podobné myšlenky, o lidech které potkávám a nic o nich nevím. a čímsi mě zaujmou. Já vím je to možná drzé a neobvyklé..ale já to tak dělám.. nu co maximálně tě pošle....
Co takhle zkusit jednou se zastavit a zeptat se: Něco tě trápí, pozoruji tě už delší dobu a jsi pořád smutnej..zadumanej..promin že jsem tak drzá a ptám se.Kdyby sis chtěl někdy promluvit tady máš telefon (dát mu jej na papírku)nechci tě sbalit neboj... jen každý den si říkám co tohohle kluka trápí... nebo tak něco...
No co ty na to..
PS: Mlčením nna nic nepřijdeš leda tak si vyslechneš drby od jiných a na těch nemusí být zbla pravdy...

20.04.2010 12:01:00 | Nút

líbí

Třeba. Upřímě kéž by. strašně rada bych to zjistila

04.04.2010 23:28:00 | E2

líbí

třeba to zjistíš sama :)

04.04.2010 23:26:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí