Scénář

Scénář

Anotace: ...

Sbírka: články z mozku

Kdyby měl být po naší smrti napsán scénář o našem životě a my si ho mohli přečíst a potom ho zfilmovat, někteří by jsme kroutili hlavou,co jsme to za celý život stvořili za dílo.Film o tom jak někdo celý život kouká do televize a je rozpruzený nad televizním programem nebo jak celý život trávíme nakupováním,nebo aplikováním drog se mi zdá dosti smutný a bezvýznamný film.Nebo stačí si představit,že máme den života a přehrát si naše skutky a aktivity.Pokud jsme byly skoro celý život nenávistní a sobečtí,pociťovali by jsme v poslední den naší smrti ůzkosti a smutek(špatný scénář,film).V opačném případě jestliže jsme celý život konali dobro,šířili lásku a soucit,dělili se s ostatními prožijeme poslední chvíle s ůsměvem a odhodláním do další reinkarnace ,kterou si volíme.Je pouze na nás jaký si tvoříme scenář,který si před smrtí přečteme.Mějme na paměti,že scenář jak se procházíme přírodou a soucítíme s ní,jak pomáháme lidem a soucitíme s němi ať sou jakýkoliv je velice krásný.Pokud však škodíme a jsme nenávistní těžko najdeme uplatnění s našim scénářem u druhých.Mějme na paměti že vše co konáme se odráží do dalšího života.Je jen na vás jakou cestu zvolíte.
Autor KenyusBeaus, 14.04.2010
Přečteno 340x
Tipy 2
Poslední tipující: ilona, ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí