Omlouvam se, ze jsem se ozval, byt jen za ucelem sve obrany.
Nebylo to vhodne.
20.05.2010 15:34:00 | Norian
Záměr tohoto díla nebylo, aby tady rozpoutalo virtuální hádku o něčem, co každý stejně bere jinak. Jestliže to Norian bere takhle, je to jeho názor za kterým si stojí a asi ho nezmění, i kdyby se to mělo stát jemu osobně. Věř mi, že kdyby jsi viděl to co já, nikdy by si tohle neřekl. Ale tak, záleží na úhlu pohledu a na zkušenostech a přesně na tom, co tady popisovala pampelka. Nevadí, názor jako názor. Nikdo tu iluze netvoří, tohle je fakt, který se k tobě asi možná ještě nedonesl Noriane, ale¨jak jsem řekla - názor jako názor.
20.05.2010 10:16:00 | PoeziGirl
no, jseš mladej. věci mohou lidem dávat smysl při různém způsobu výkladu.
ale vykládat děcku, kterému umřela máma, že to měla za trest..... hmm.
:o) je mně líto, že Ti nemohu předvést víc - třeba králíka vytaženého z klobouku :o)
20.05.2010 04:13:00 | pamp_elka
Nazyvat to zvanenim beru jako osobni urazku.
A kdyby jsi doopravdy chapala ty pojmy, ktere tu zminujes, tak vis mnohem vic, nez jsi zde predvedla. I ten, kdo tvori iluze nejdriv vedet musi, jak realita kolem nej vypada. Neohanej se tedy pojmy, ktere jsi si nedala do souvislosti, nerozvinula je, a nenechala je vstrebat.
Vsechno to ma sve misto.
19.05.2010 21:48:00 | Norian
nežvaň Noriane. spravedlnost nespravedlnosti je jen v tom, že se to tak už tisíckrát stalo a může kdykoli stát komukoli /navzdory rizikovým faktorům biologický, duchovním, *minuloživotním* - protože i ty někdy dopadly tak a jindy jinak.
16.05.2010 22:17:00 | pamp_elka
Pryč s rakovinou?
Pryč s bolestí?
K čemu by pak byla všechna radost?
...
16.05.2010 12:50:00 | Norian