Po přečtení jsem předpokládal, že věk ženy která si tolik stěžuje na svůj život je nejméně čtyřicet.(mnoho let tužeb a depresí nad nesplněnými sny)
Pisatelko této zpovědi: Spoléhejte jen na sebe a na vlastní schopnosti.
Vyloženě fešným hochům se vyhýbejte. Slovy mé ženy: Jsou ženami rozmazlení a v posteli většinou stojí za prd!
Studujte na plné pecky, budete sebevědomnější, samostatná.
Když vás potká láska, užíjte si jí. Dále následuje přirozené vystřízlivění.
Nejdůležitější pro ženu je jistota. Zůstaňte jen s chlapem který je pracovitý a v posteli by vás sežral láskou.
Věřte mi že vím o čem mluvím. Je mi 68 let, jsem 35 let ženatý a máme dva bezvadný kluky. Až na vás přijde deprese, prášky zahodte! a zakuřte si kanabis.
30.04.2012 22:30:53 | kolinko
Taky si někdy říkám že se chovám a myslím jak babka nad hrobem....ale to zas přejde :) přítele mám, šťastná sem, pracovitý je ;) a děkuju za cennou radu :)
01.05.2012 07:56:43 | Moniska
Vždycky stojí za to bojovat. Vždycky se najde někdo , komu na tobě záleží. A každý za sebou zanechá na tomhle světě nějakou stopu. Ty sis život nedala, tak ani nemáš právo si ho brát. I ten nejzkaženější den stojí za to žít. Když budeš někdy potřebovat, napiš . Třeba někomu, třeba mě.Vždy se najde někdo, kdo tě vyslechne. :-)
31.03.2012 18:12:21 | korzar
Bohudík, už mám přítele, který mi v tomhle trudným přemýšlen brání ;) ale jinak děkuji za nabídku abych napsala...možná časem využiju...
30.04.2012 20:43:20 | Moniska
Ahoj. Děkuji za odpověď a jsem rád, že je to lepší. Držím palce, ať je to ten praví. A kdyby časem třeba ne, tak zkoušej znovu a nevzdávej se. A Kolínko má pravdu. A samozřejmě napsat můžeš kdykoliv. Rád odpovím. Proti depresím je nejlepší činnost, jakákoliv. Měj se moc hezky .:-)
01.05.2012 13:40:26 | korzar