Úplně stejně jsemto vnímala po těch 15 let, co jsem na světě. Po celou dobu se setkávám s podobnými situacemi. Časem se to člověk naučí od druhých čekat a nějak to přecházet. Bohužel zůstávají rány a člověk je nedůvěřiví. Věz ale, že časem rozpoznáš pravé přátele a poznáš, jací lidé za přátelství stojí. Mně to taky chvíli trvalo, než jsem se obracela na druhé, spoléhala na to, proč by mě neměli pozvat? Udělala jsem jim něco? Proč o mě nestojí? Jenomže spíš oni nestojí o to, abych já na našem přátelství dřeva. Život je prostě boj:)
09.06.2011 23:16:00 | lullaby
Jsi dle Tvé úvahy co čtu čistá duše,nenech se falší okolo sebe otrávit,musíš se naučit nad spoustu věcí v životě povznést,protože jinak by jsi se utrápila.Zůstaň rovná jako jsi a kamarády vybírej s opatrností.Ne všichni lidé,kteří se dělají hodnými,hodní jsou.Také jsem se mockrát zklamala,ale nejlepší přátelé mi zůstali dodnes.Je jich pomálu,ale jsou to kvalitní a charakterní lidé.Tak hlavu vzhůru.
11.12.2010 15:37:00 | CULIKATÁ
Nesmíš si to všechno tak brát, já vím...kamarádi, přátelé...člověk si o nich myslí že jsou přátelé ale prohlédneš li je časem zjistíš, že v mnoha případech tomu tak není, vytřiď si je a udělej si v nich pořádek.
Jooo zklamou li tak to fakt bolí ale všechno zlé je pro něco dobré. Tak se netrap a dej si něco dobrého na zub. Posílám ti pohlazení.))
05.12.2010 22:23:00 | carodejka
co procházka s foťákem, pomohla? přišel jsem na jednu docela jednoduchou, ale důležitou věc... člověk se ze všeho nesmí hned posr... šlápl jsem na hřebík, dostal pěstí, na silvestra kopačky, i v kamarádech jsem se zklamal... a žiju... a nejen to... z každé podobné situace si člověk může odnést něco do budoucna... aby byl opatrnější, odolnější... a možná že i bezcitnější... ale stejně jako tyto situace vytříbí tvé známé, stejně formují i charakter... v čr žije asi deset milionů lidí... a spousta z těchto lidí se chce družit... máme tu modeláře, pejskaře, kočkaře, FOTOGRAFY, inlajnisty, onlajnisty... diskofily... fitkaře... turisty... stačí si jen vybrat... nakopni facebook, icq... vyraž do ulic
06.11.2010 22:20:00 | Doki
Zlati, Agniezka to řekla naprosto skvěle a já se tímto přikláním k jejímu názoru:) neboj, bude dobře!!!
30.10.2010 16:28:00 | Fighting Dreamer
víš, nepotřebuješ okolo sebe lidi, kteří si Tě neváží..a není to Tvá vina..ty nejsi špatná. Víš, jdeme životem..a potkáváme různé lidi..i já jsem se v mnoha lidech spletla, a nyní mám třeba okolo sebe úplně jiné lidi než jsem měla třeba před pár lety, a jsem šťastná, protože už vím kdo je opravdový přítel, kdo jen známý, a kdo je prostě jen člověk, kterého potkám, a jdu dál..opravdových přátel má člověk málo, a poznají se jen když opravdu ti ostatní Tě opustí, protože to je třeba jen přetvářka, máte spolu být jen nějakou chvíli..a tak..a opravdu v těch nejhorších chvílích máš sebe a někoho komu na Tobě opravdu záleží, ale nejdůležitější je mít oporu hlavně sama v sobě :) pak Ti nikdo nemůže ublížit..řekneš si..je to ubožák, a jdeš dál..držím Ti palce, ať se Ti v životě daří a máš okolo sebe jen samé hodné lidi :)
30.10.2010 16:00:00 | Agniezka
Spoléhej se na sebe, ne na kamarády a udělej pěkná fota;)
30.10.2010 14:44:00 | Lilien