Dárek pro děti č. 7 jsem dnes poslala dětem do M. školky " Čtyřlístek"v Kladně ul. Bulharská
Anotace: Dárky osobně již předal Mutil, děkuji mu.)))
Knihu Lesní schovávačky + kresbu v rámečku jsem dnes 12. března poslala dětem pro radost do mateřské školky Čtyřlístek v Kladně, předá je tam můj kamarád Mutil osobně. Po předání dárku napíše pár slov pro informaci všem literákům.
Průřez z návštěvy v M. školce Čtařlístek v Kladně.
Ahoj, Jindřiško!
Právě jsem se vrátil z Hradu, tedy ze školky
Kamarádka mne s sebou vzala, když šla do práce, do mateřinky Čtyřlístek.
***
Setkání bylo neplánované, překvapivé, protože ani druhá paní učitelka, ani děti nečekaly nějakou návštěvu, kterou by "teta" Zdena mohla přivést. Hezky slušně jsem pozdravil, děti mi odpověděly a já jim řekl, že jedna hodná paní napsala a nakreslila pro děti básničky a obrázky a že další hodní lidičkové vybrali korunky, aby se ty obrázky a básničky dostaly k dětem jako jsou ony. Pak jsem jim obrázek s tématem kočiček ukázal a zalistovali jsme i v té krásné knížce. Snad největší ohlas měl obrázek plyšového medvěda, protože třída, ve které jsem dárky předával, se jmenuje Medvědi. "Tetám" se líbily i básničky, které budou dětem rády předčítat. Já jsem se k četbě neodhodlal, nechtěl jsem svým přednesem dětem způsobit nějaké celoživotní trauma. Ale z reakcí dětí jsem viděl, že se kniha líbí a přesvědčilo mne to k tomu, že zakoupím ještě jednu knihu, aby jich ve školce bylo víc.
Z Kladna pro vizi Liter mutil
budou umět natotata
knížku básní Medvíďata
šikovná jsou dítka totiž
je to radost, žádná potíž
***
Bohoušku, velmi ti děkuji, myslím že všem literákům se to bude líbit alespoň tak, jako mě. Jind.
Komentáře (8)
Komentujících (3)