Co dělat?

Co dělat?

Anotace: Nevím kam zařadit, možná sem. Je to taková ani nevím jestli úvaha. Je to o pocitech a myšlenkách člověka, který se marně snaží pomoci někomu na kom mu velmi záleží, ale jež upadl na dno a nemůže už dál žít.

Víc a víc vídím jak scházíš. Vídím jak se trápíš. Byli jsme stále spolu. Teď jsi pryč a kde jsem já? Jsem sám. Jsi dole, vidím jak scházíš. Stále sním o tom jací jsem a jací jsme byli. O tom jak to mělo být. Jdeš dolů, jsi sama. Uvězněná ve snu. Byli jsme jeden tým,nahoru,dolů. Teď se ti vzdaluju.

Víc a víc vidím jak scházíš. Vidím jak tě to sžírá, nevím co dělat. Snažím se tě z toho dostat. Ve skutečnosti však nevím co s tebou dál. Co říct? Jak se zachovat?

Jak když vidíš někoho koho máš rád uvnitř umírat? Vše co řekneš je špatně, nemůžeš rozumět. Nemůžeš pomoct, podat jí lék. Ona se trápí, je na dně. Nemůže a to tě láme. Jenom se třeseš. Víš, že to přijde.Jestli něco neuděláš tak její život zajde. Ale co, čím jí zpět dostat? Snažíš se, ale stále seš dále.

Už je blízko, jen ruce vztáhne. Nemůže, už nechce. Braníš jí, pláčeš. Ale je pozděje, její tělo patří těď urně. Ptáš se proč, po nocích pátráš. Chtěl jsi jí pomoct, tak proč to vzdala? Proč jen si život vzala?
Autor sad_girl, 28.01.2006
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pozor pozor, slyším Wiche! Záměr či náhoda?:-)

12.04.2007 23:16:00 | lonely.princess

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí