Něco mi to hodně připomnělo...viz moje básnička o roztržitosti.
4lověk to musí brát s nadhledem:-)))
29.05.2011 20:53:00 | Javavia
Není důležitý,co děláme,ale jestli jsme v tom dobří...:-)) O Tobě nepochybuju,je báječné přiznat si vědomí vlastní nedokonalosti a ještě se na tom odpalovat...já zas všechno vířím a když mi do toho není, tak se všem okolo zdám nemocná...některé vlastnosti k nám patří,tvoří nás a jsme podle nich k nalezení:-)) Jo a pančtelko, já dostala za zapomínání a roztržitost a nepozornost dokonce dvojku z chování(tedy jen do té doby,než mi naši v 5 třídě řekli pravdu,že to mám za napodobování zástupkyně ředitele:-)))takže tak,roztžitým profesorůma učitelkám zdar!
16.05.2011 11:38:00 | zvířenka
Není důležitý,co děláme,ale jestli jsme v tom dobří...:-)) O Tobě nepochybuju,je báječné přiznat si vědomí vlastní nedokonalosti a ještě se na tom odpalovat...já zas všechno vířím a když mi do toho není, tak se všem okolo zdám nemocná...některé vlastnosti k nám patří,tvoří nás a jsme podle nich k nalezení:-)) Jo a pančtelko, já dostala za zapomínání a roztržitost a nepozornost dokonce dvojku z chování(tedy jen do té doby,než mi naši v 5 třídě řekli pravdu,že to mám za napodobování zástupkyně ředitele:-)))takže tak,roztžitým profesorůma učitelkám zdar!
16.05.2011 11:29:00 | zvířenka
O učitelkách se říkalo a snad i říká, že jsou k...., ale po Tvém čtení bych to poopravil, né vždy je to pravda, ba naopak!Teď chápu proč Tě mají děti rádi :-)
09.05.2011 23:06:00 | Jeněcovevzduchukrásného
jsi opravdová a to je devíza všech devíz,protože děti jsou taky takové:-)
05.05.2011 22:59:00 | Mbonita
Ano, jsi ú.ž.a.s.n.á!
a vím to od prvního okamžiku
Tvého přístupu k dětem i rodičům
a dál: jsi taky p.ř.e.k.r.á.s.n.á
a já už nikdy nepřestanu volat slova díků
prostě se přidávám k Tvým příznivcům a voličům :))
mám Tě tak MOC ráda!!
05.05.2011 18:46:00 | šuměnka
No jo, studenti se baví:).A nebo mají třeba culíky, že bude o chvilku kratší hodina, když se pani učitelka musí vracet pro pomůcky:).
05.05.2011 15:55:00 | CULIKATÁ