Tedy,vidím že máš vzrušující život..skoro jako já..ale v jiných věcech..:-) Jediná zbraň na lidskou blbost-i vlastní-je úsměv nebo smích,je osvobozující..:-)
06.08.2011 06:45:00 | Weylin
/lituji tě, že se sebou musíš žít/ to je hezky napsáno,ale on si to užíval a bude užívat pokud mu to někdo dovolí. Tak na tohle raději nevzpomínat a rychle objevit někoho, kdo vám to za ta léta vynahradí a budete si užívat. Mysleli jsme, že šikana existuje jen ve školách, bohužel,funguje to všude a pokud na to někdo neupozorní...a dotyčný neodejde sám od takového nemocného člověka,tak trpí. Psychický teror je zvěrstvo. To může být duše jak chce čistá, to jí udusí a vyhasne.
Dnes jsem četla-sepotvkorunachstromu- INTOLERANCE, tak takhle nějak tady žijem.
Hodně štěstí Vám i všem ostatním (stačí i střípky).
09.07.2011 01:32:00 | strawbery
Nikdo nemá právo Tě ponižovat...Vyrostla jsem v šikaně,týrání,neustálém strachu protože máma je těžká alkoholička,první sebevraždu jsem chtěla spáchat v deseti letech...nejhorší je když si na Tobě někdo zvyšuje svoje malé sebevědomí,je to ubožák...pak jsem byla s alkoholikem partnerem ,který mě před lidmi uhodil tak až jsem upadla na zem...Moc dobře znám ty pocity okolo toho a to jejich chování...Osvobození je jedině odejít,ten přítel mě dodnes marně hledá...dokonce mi pak vyhrožoval že najme ukrajince aby mě znásilnili a zbili...matce nemohu ani říct kde bydlím ač se snaží být se mnou v kontaktu-potřebuje peníze-hraje také automaty...nosí mi obědy do práce a nikdo kdo jí vidí by nevěřil jaká je to psychopatka a že ta její mateřská láska je placená,že kdybych neměla prachy tak mě nezná...
07.07.2011 08:15:00 | la loba
vyjmenuju co je jo..slaboch,egoista,neschopný přijmout vlastní život..on..on ti závidí tvou vnitřní sílu,to,že jím pohrdáš..protože on toho není schopen,jen se .lituje..zajde na to..sebezničí ho to jeho slabošství.Je nula a moc dobře to ví.
Takovému člověku se člověk musí jen smát,litovat ho a pohrdat jím.
Jo ..a nestojí ani za to se jím zabývat.
Ženo krásná,ty jsi ho svou silou porazila a on to ví...
to je konečné tvé vítězství a teď už jen jdi dál a klidně ho překroč.
20.06.2011 21:26:00 | Mbonita
Rozbitá panenka se dá jistě ještě včas opravit, ale nesmí se dál a dál rozbíjet, držím palečky.
20.06.2011 10:22:00 | Jeněcovevzduchukrásného
Věř tomu, že co člověk špatného napáchá druhým, jednou se mu to i s úroky vrátí a po smrti nenalezne klidu.Je to duševní chudák a Ty jsi statečná, milá a moudrá žena, posílám alespoň pohlazení culíkem:).
20.06.2011 06:16:00 | CULIKATÁ
Sestřičko krásně napsané a bolavě pravdivé. Kašly na toho ubožáka, nesahá ti ani po kolena. Je mi moc líto čím jsi musela projít, nikdy nic nestojí za takové utrpení. A u nás se říká "Na každé prase se někde vaří voda"...
19.06.2011 22:17:00 | kasparoza
... ou, tak teď mě mrzí, že jsem v jednom záchvatu smazala všechno tady napsané... poslala bych tě na jednu mou povídku:-)bylo to krimisci-fi o tom, jak by to u nás dopadlo, kdyby se mi nepodařilo se rozvést:-)
Naštěstí rozvod mě uchránil vězení a jemu zachránil život.
Dneska je to k dobru, něco jako v tvém učitelování, vím jak ne a koho ne. A tím je všechno jen lepší.
Jako podle všechno zlé je k něčemu dobré, jenže to v daný okamžik většinou nechápu.
18.06.2011 15:51:00 | Žqáry
jsi silná a on slaboch
jsi moudrá a on hlupák
jsi křehká a on násilník
jsi láskyplná a on cynik
jsi ženská a on kšilt...
a takhle bych mohla pokračovat dlouho!
drsná zkušenost tenhle kus života, ale zůroč ho právě tím, jak jsi dokážeš vážit, hladit, pohledět a sdělit...
18.06.2011 15:36:00 | šuměnka