Dráha

Dráha

Anotace: ...

Život je jako horská dráha. Jednou jedeš nahoru. Cítíš se skvěle, tvá nálada roste a myslíš si, že by to tak mohlo být pořád. Naneštěstí potom přijde prudký sráz dolů a ty máš chuť vystoupit. Některým se to podaří, někteří si říkají:"Ještě chvíli vydržím." Pak přichází další kopeček, který vás posunuje výše a výše. Vrací se vitalita, radost ze života a láska ke všemu kolem. Přijde další sráz. Možná ještě větší než ten první. Zase někdo vystoupí, někdo si řekle ještě chvíli a někdo se odhodlá jet až do cíle. Je to velký duchovní boj, který se v nás odehrává. Když to vzdáme, nezískáme nic. Když se odhodláme dojet k cíli, možná taky nic nezískáme, ale bude nás těšit pocit, že jsme životu dali ten největší rozměr a naplnili jsme ho, jak nejlépe jsme dovedli. A i když jsme byli někdy hodně nízko, dokázali jsme to ustát a vyjet do krásných výšin, kde jsme se radovali ze slunce.

Nezáleží na tom, kde se právě nacházíme. Záleží právě na tom, s jakým odhodláním se rozhodneme žít.

Jsem teď docela nízko. Cítím se zraněná a podrazená. Ale co s tím? Musím jít dál a dokázat, že přede mnou nestojí žádná překážka.
Autor lullaby, 04.07.2011
Přečteno 583x
Tipy 6
Poslední tipující: Nikolka, Bambulka, hloubavá
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Děkuji vám za komentáře:) Tato horská dráha se musí brát s lehkostí, protože když to bereme vážně, tak promarníme náš život blbostmi:)

05.07.2011 10:44:00 | lullaby

líbí

Přesně si to výstihla, stejně tak jsem se nedávno cítila, ještě trošku se cítím stále, ale možná trošku zase už jedu nahoru. Nevystoupila jsem, ale odhodlala jsem se pokračovat. ;) Budu držet pěstičky ať taky brzy vyjedeš výše :)

05.07.2011 07:51:00 | Nikolka

líbí

...ano, je to horská dráha ... a že před Tebou není žádná překážka? Juuuj, těch ještě bude ;-), ale život je o překonávání překážek, o poznávání sebe sama skrze zkoušky větší či menší... ať je Tvá dráha zase brzy nahoru ... a věz, že všechno v životě má smysl, i když to tak třeba teď nevypadá a necítíš to tak ... hlavu hore ;-)

04.07.2011 19:43:00 | Bambulka

líbí

Máš pravdu - život JE horská dráha! A máš pravdu i v tom, že bez pádů by nebylo výšek!

04.07.2011 15:02:00 | hloubavá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel