Milá Babucho, kdybys náhodou hledala na klávesnici velké Č, věz, že ho tam nenajdeš, ale vyrobit ho můžeš. Ťukni na Caps Lock a udeř vší silou na malé č a je vymalováno, ahoj a ať se ti daří :-))
ST
20.07.2011 08:39:00 | Kars
Smekám a máte můj obrovský obdiv...jde Vám to skvěle a já se těším... až v novinkách objevím něco od Vás , píšete moc hezky
10.07.2011 12:01:00 | Noc17
Juuuu, tak tomu se říká parádní nástup :-)
A s úklonou smekám - za nasazení, za odvážný krok, za rychlé zvládnutí "techniky", hlavně za psaní ;-)
Vítej v modru a ať se Ti v něm dobře "pluje", držím pěsti /protože přeci jen pověstné palce=kopance mám v sobě zakořeněno ještě z dětství :-)/, ale ono to nebude vůbec třeba, protože to jde skvěle :-)))
10.07.2011 11:08:00 | Bambulka
Neboj, tady je většina lidí shovívavá a chyby se tu moc neřeší. Babucho, mám Tě tu jako za vlastní a držím Ti palce. A myslím, že nejsem sám. :o))
Pro hašlerku a M.arka:
Škoda, že na Severním pólu nejsou bobři, to bych se přidal k vám! :o))
Medvědů se bojím!
A medvědic ještě víc!
07.07.2011 23:10:00 | Zasr. romantik
Marku, když to takhle skvěle půjde dál, vezmeme Babuchu sebou, až pojedeme na Severní Pól za medvědem ? :o)))
07.07.2011 22:50:00 | hašlerka
Všechna čest na tvou hlavu! Já s počítačem bojuji už od r. 1986 a stále jen přicházím na další věci, které ještě neumím.
A Tvůj přístup je pro mne výzvou!
07.07.2011 01:23:00 | Tik
Nejen že držím své bolavé palce, ale je-li údaj prozrazující věk autora pravdivý, tak i hluboce smekám! Já sama se seznámila s PC tak kolem pětačtyřicítky a vytrvala jsem jen díky trpělivosti svých potomků i tehdejšího šéfa, který mi po několik prvních týdnů znovu a znovu bez odmlouvání vysvětloval i to, jak se ta věc zapíná...
06.07.2011 23:22:00 | TetaKazi