Anotace: Je to o koni, kterého mi prodali, moc jsem ho milovala a miluji do dnes! (krásný valach jménem Mermer Tai, který mi dokázal změnit život)
Děkuji moc, jde o koně :))) A jsem moc ráda, že jste pochopila význam a všechno.
Děkuju za to že jste pochopila i z těchto pár vět lásku k zvířatům :)
28.10.2011 21:06:08 | lucy1
Musím říci, že mě to docela dojalo...=/ Je to velice smutné, ale krásně napsané...
Pokud se nemýlím, bylo to psáno o nějakém zvířátku..(pejskovi, kočičce...).
Je mi to velmi líto, ale jedno mě potěšilo, ani po roce a 3ch měsících jste nezapoměla.
Nezapoměla jste na to, že i zvířátka toho pro nás tolik dělají, prostě jsou nám nejlepšími přáteli, kolikrát nám oni rozumí více, než kdokoli jiný na Světě!
Chválím Vám to, že jste nezapoměla!
A jinak i krásně napsáno! =0)
28.10.2011 20:24:51 | Adrilus
Gramatické chybky nezmenšují význam slov, která proudí z Tvého srdce... Obsah je tak trochu dětsky naivní, Ty jsi již velká holka. Jenže všichni víme, že to je na lidském životě nádherné, že přestože rosteme, dospíváme, stárneme... udržujeme si v sobě své dětské pohledy a pocity... z těch se můžeme poučit... abychom my podobným způsobem, nebo jiným, neubližovali lidem okolo sebe. A přestože z mnohého cítíme křivdu a bolest, sami ji pak také působíme, i když třeba jiným způsobem... Stále se máme co učit... Máme na to celý život.
10.10.2011 13:18:00 | Levandule