Pesimista?

Pesimista?

Anotace: Proč vůbec jsou?Proč nejsou jen optimisti?

To je otázka, která by se dala dlouho rozebírat, ale já to zkusim nějak zkrátit.Tak teda proč jsou ty lidi pesimisti(některý)?Vždyť se to vůbec nemůže vyplatit.Vidět tolik věcí černě, když svět umí být tak růžovej.Ikdyž teda ne vždycky.Ale takovej optimista, když se mu začerní před očima, tak si radši nasadí růžově brýle a řekne si:,,Třebas až je sundám tak to bude v poho.´´Ale co by tak udělal pesimista?Podle mě by si radši vzal brýle ještě černější a řekl by si:,,Safriš v tom něco musí být.Tak se v tom budu šťourat, tak dlouho až mě z toho praskne hlava nebo si to z hlavy vyleju na někoho jinýho.´´Ale ta první varianta je přeci lepší, tak proč lidi nejsou optimisti?Já vám povim jen můj názor:,,Protože by si optimisti neměli z koho pak dělat šprťouchlata:)´´Ale stejně...Buďte radši optimisti...
Autor pan PanPan, 25.02.2006
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tys mě teda zfouknul... :-) Dík

02.03.2006 17:28:00 | Králík

No, tak to bylo upřímný... Dík... :-((( (:cD)

27.02.2006 19:28:00 | Králík

Realisti sou taky naprd:P...:D

26.02.2006 16:46:00 | pan PanPan

Jiřino, ty seš fakt střevo, ale máš recht... Já teda nevim, myslim, že kolikrát jsem realista, ale moc mě to neba, takže se snažim bejt optimista, páč je to mnohem výhodnější. I když taky ne dycky.

25.02.2006 22:42:00 | Králík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí