Víš, je kruté když ti někdo zemře, ale kdyby jsi zemřela ty, tak by jsi nechtěla, aby tvoji bližní truchlili, nechtěla by jsi jim způsobovat tu bolest, a přesně tak by to nechtěl ani ten, kdo ti odešel. Na smrt připravená být nemůžeš, nikdo na ni neni připravený a když tvrdí, že ano, je to jen zbabělec, který se bojí přiznat strach. Nevím jestli je po smrti ještě něco, ale vím, že existuje jistá nesmrtelnost, ta nesmrtelnost, když někomu zůstaneš na vždy v srdci a když tobě někdo zůstane v srdci, tak je svým způsobem stále s tebou, vim, že je to asi malá útěcha, ale neumím a myslím, že to ani nelze napsat něco, aby se ti naprosto ulevilo.
19.03.2006 16:35:00 | Miro Sparkus
Smrt je přirozená součást života. Stejně jako narození. Bála ses narození? Nebála! Tak se neboj ani smrti. Není to nic než přestupní stanice. Dokonce bych řekl, že je to odchod do větší lásky a krásy než je zde na zemi. A ano, už jsem také zažil smrt mých blízkých, byl jsem zkroušený a smutný, ale po několika dnech mi došlo, že jsou jen...jinde? Věřím, že jsou v nebi, že smrt není nic hrozného, nic strašného. Teď už ty lidi nepostrádám. Vím, že jsou tady se mnou, i když je nevidím. Možná to bude znít krutě, ale já se na smrt docela těším:-)))
S požehnáním
13.03.2006 13:53:00 | Hippy