Tak tohle je vážně moc hezký, škoda, že jsem se na to nepodívala dřív...
Děkuju ti, pozvedlo mi to náladu :-)
20.09.2007 21:00:00 | Ariella13
Hezká úvaha!
Zpracování námětu se mi líbí, povedlo s eti to pěkně převést přes kávesnici na monitor a pak sem:) Opravdu dobré, akorát nevím, že by skřítci seděli na konci duhy s hrncem štěstí, ale vím o jedněch, co tam prý posedávají s hrncem zlaťáků:)) Ale to bych neřešila, význam je prakticky stejný.
07.11.2006 22:02:00 | Santinan Black
čestík..hele ohledne té mojí delší povídky..zmiňuješ se tam o tom, že se bitva podobá bitvě z Pána Prstenů, což je pravda, ale musíš si uvědomit, že Tolkien byl zakladatelem fantasy, a vdechl život elfům, trpaslíkům, pulčíkům ,a že ať napíšu cokoli bude se to podobat jemu dílu...ale dík za komentář, vážím si toho... :)
03.07.2006 10:46:00 | Hikkir
Myslím, že začít i skončit stejně je, jak to říct, nevhodné, nemístné. mimochodem při prvním, zběžném čtení, jsem ti našel jeden překlep, někde ti chyvělo H a měls tam jen C.Téma sis vybral zajímavé, ale jen abys věděl, ti lidé, co chtějí štěstí pořád mají buďto skoro všechno nebo téměř nic. krom toho bývají to takový ti lidé, většinou muži, v období mezi pětatřiceti a pětačtyřiceti. Mají na to jiný pohled než babičky i tvoji souroznci, spolužáci, resp. vrstevníci.
Měj se
08.06.2006 09:26:00 | Václav Zoubek