Rodina

Rodina

Anotace: Co k tomu dodat...? Máme přece jen jednu........

Rodina... Jedno magické slůvko, které zahrnuje celou oblast lidí, kteří jsou v našem okolí. Každý má svou rodinu, větší nebo menší, ale každý má tu svou. K čemu nám vlastně je naše rodina? Dokáže nám pomoci, když máme problémy, ale dokáže nám také moc ublížit. Není přece nic horšího než zrada bratra...
A to by stačilo pouze o věcech mluvit. V rodině se musí mluvit o všem, aby v ní byla rovnoprávnost. Ano, každý musí mít svou autoritu, jinak to ani nejde, ale musí být vůči jinému ohleduplný a musí tolerovat jeho přání, jinak by rodina nemohla pořádně fungovat. Ale tolerance se mnohdy z rodin vytrácí. Mnozí rodiče kvůli své práci pomalu zapomínají se svými dětmi mluvit a mnohdy jim vůbec neumí naslouchat. Děti se potom osamostatňují a rodiče se potom diví, co jejich dítě dělá ve svém volném čase. Není přece nic krásnějšího než si s rodinou sednout alespoň někdy u společného oběda a popovídat si...
Autor Alexita, 02.07.2006
Přečteno 430x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Hm, pravda..tolerance..z nasi rodiny se bohuzel vytraci..trochu me to rozhodilo..

17.02.2007 14:20:00 | Gabika

líbí

Rodina je hodně důležitá...alespoň pro mě. Trávím s ní hodně času. Každý víkend turnaj v pétanque, který hraje celá moje nejbližší rodina. Jsem vděčný, že mám tak skvělou fungující rodinu, i když to občas zaskřípe, alejen malinko

03.09.2006 18:24:00 | Muta cum liquida

líbí

Chápu to. Já taky žiju bez svého pravého otce, ale nikdy jsem mu nic nezazlívala, ale je jeho chyba, že ho vůbec nezajímám... Proto si myslím, že i když nemáš úplnou rodinu, určitě žiješ s lidmi, kteří Tě mají rádi a s nimi také musíme mluvit...

17.07.2006 23:00:00 | Alexita

líbí

Já bych řekla asi tohle. Je sice hezký si posedět s rodinou a pokecat s ní, ale v některých rodinách to prostě nejde! Ale účel toho, co jsi napsal byl asi jinej. Jen mě tohleto tak napadlo. Ale jináč to máš dobrý...

03.07.2006 14:00:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel