Anotace: Přestože si to ani neuvědomujeme, vyplňujeme důležitá místa v životech druhých lidí. Robert Fulghum
Vím, že je zbabělé schovávat se za cizí komentáře...ale myslim, že bude stačit když napíšu...viz makretka...
16.07.2006 22:14:00 | Košťák David
Ne, v životě je příliš málo místa pro hádky, všechno jako by běželo, uhánělo, mizelo tam někde do dálky, kam již není souzeno se navrátit.
Málo místa…..pro někoho moc…vím jak to myslíš
Všechno uhání…ať si každej představí,že má zrovna teď umřít….přestane tak hnát
řekl: „víte, má revma, a tak doma odpočívá.“
Tohle se mi líbí…vytváří to pro mě to, čemu se říká atmosféra…to co si každý tvoří ve své hlavě….impuls je stejný ..výsledek jiný
Běhali kolem nás a otírali se o kotníky. A pak jsem v rohu uviděl jedno zastrašené štěňátko. Jen tak smutně koukalo a od té doby ho máme.
Jako v pravidlech moštárny…děti dávaly na obdiv své vlasy, zdravé zuby….taky moc chtěly k někomu domů…
Kolikrát jsem si říkala, mít ty peníze, koupím mu počítač, aby se mohl vzdělávat jako jiné děti doma a nesedět mezi ostatními v internetové místnosti, když je všude dokola tolik křiku dětí, které se snaží přes síť o invazi svých vojenských jednotek…
Ano, ale jak by ho to změnilo?Co by dělal?
Musíš mít úžasné rodiče, musí tě milovat, jak jinak by ses mohl ve čtrnácti ptát, jestli je někdo šťastný. Nejspíš nemáš vše, co potřebuješ, víš, nemyslím ale potřebovat v tom pravém slova smyslu.
Jak to cítí on? Co on chce? Třeba by taky rád hezké horské kolo….
Lidé jsou smutnější než si myslí…Třeba když se zeptáš, budeme tápat méně, budeme třeba opravdu šťastnější…Měj se krásně, ty malý poklade.
Tohle je skvělé, něco mi to moc připomíná ?
16.07.2006 20:22:00 | Disarm
Sunnynko..
jak ty to děláš... že vždycky se ta malá, neposlušná slzička někdě daleko i v těch nějšťastnějších očích objeví.. něříkám, že bych byla zrovna nejšťastnější...ale...neměla jsem v plánu ani trochu soli, protože jsem kupodivu dneska vzala své nožky :) do parády.. a šla se trochu projít do města na nákupy.. Resp.: dp tesca :)
opravdu krásná...
16.07.2006 20:05:00 | Zamilovaná do nezamilované doby
Musel jsem se přihlásit, abych ti mohl poděkovat za tento příspěvek. Takže děkuji.
16.07.2006 20:04:00 | jars of clay
Sunny, hrozně moc bych chtěla k tomu něco dodat,něco říct..Pár slůvek by stačilo..Pár obyčejných slůvek, abych jen shrnula, co to ve mně zanechalo...Jenže to nejde..Někdy prostě slova nestačí a mně došla právě teď..Je to moc krásné..Moc krásné na to, aby se to dalo vyjádřit slovy...A už ten příběh sám o sobě je až neuvěřitelný...Mnoo víc, slůvek asi ze sebe nedostanu:) Jen budu potichu číst znova a slzičky si nechám téct po tvářích...
16.07.2006 19:21:00 | makretka