Srovnání

Srovnání

Anotace: Nepocitujete nostalgii. Tohle asi spíše osloví starší generace.

Když srovnám život teď a předtím, nemůžu se ubránit jisté nostalgii. Dáme-li dohromady tři hlavní body výjde nám:

před:1) technika na nižší úrovni, i věda
2) lidé si více vážili svých vztahů
3) nedostatek věcí

nyní 1) věda i technika na vysokém stupni rozvoje
2) špatné mezilidské vztahy
3) dostatek všeho

Laicky řečeno: Dříve jelikož neměli, viz body uvedené výše, udržovali lepší vztahy než dnes.
Stačí jít do hospody. Před lety by tam seděli lidé poklidně popíjeli a diskutovali o politice ( tajně) nebo o životě, práci atd. A dnes Mladí lidi, jenž se zpijí do němoty, přitom diskutují pouze o tom, že Sandra má pěkná prsa a že Karel chodí s Michalou atd. Jedne řekne trojhlavý vtip, všichni se jako klauni zasmějí a jdou se zhulit trávou.
Také se dnes lidé honí za kariérou než za rodinou. Říkají si: rodina počká, hlavně výš a výš. A než se to splní je dotyčnému kolem třiceti, pak se teprve ohlíží za sebou, že by bylo třeba naplánovat potomctvo.
Nevím možná ře křivdím, možná mi dáte zapravdu a možná vás něco napadne.
Autor Divant Delvare, 26.07.2006
Přečteno 352x
Tipy 1
Poslední tipující: Iv
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Pravda.

29.11.2010 05:16:00 | Iv

líbí

Minulost vrátit nejde ale můžem změnit budoucnost a to i jeden jediný člověk pokud to bude skutečně chtít a pokud bude ochoten tomu něco obětovat.

31.07.2006 20:14:00 | anduine

líbí

Svět se pomalu obrací ke špatnostem. Morálka klesá. Lidé si nahrazují lásku sexem, zážitky drogou. Máš naprostou pravdu! My se však musíme zamyslet nad tím, proč to tak je? A za druhé: jak to my samotní můžeme změnit?

28.07.2006 17:03:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel