Štěstí je jako teplo,
které náš příbytek ohřívá,
štěstí je jako teplo,
stejně po těle se rozlívá...
Žádná bolest, neštěstí
na věky věků netrvá,
pokaždé zas to štěstí
ho spravedlivě vystřídá...
Tak za všechny bolesti
náleží vskutku velký dík,
vždyť předzvěstí jsou štěstí,
co přijde... už za okamžik...
(a možná zas jen na nás samých záleží,
jestli ta sinusoida pod či nad "osou x" v nás leží...)
31.08.2006 18:02:00 | Cecilka
Duše je již náležitě vytrápena, .. určité poznání se dostavilo, .... jediné co ještě pořád hrozí je smrt ze ztráty iluzí. Ale pokud žiji nepřestávám hledat, .. a doufat.
29.08.2006 18:57:00 | HarryHH
Sama jsem už na vlastní kůži poznala pravdivost Tvých slov...je nevím, jestli bych přála své dceři přejít tím, čím jsem musela projít já, abych věděla to, co vím dneska. Tenhle rozpor mám!
18.08.2006 18:08:00 | Jarky
Televize a reklamy neučí, pouze prodávají iluze.
Vše je o penězích.
Je čas se těšit na smrt, že, milá paní doktorko Elisabeth Kubler-Rossová? Věřte nebo nevěřte.
Nicméně pozor milý koloušku, na literu je sakra tvrdej život, vydrží jen opravdu velkej a silnej cool jelen.
16.08.2006 23:37:00 | Petr Miroslav
To je krása! Naprosto přesná a výstižná slova. Jsem rád, že konečně čtu úvahu od někoho, kdo ví, o co jde. Dnešní televize a reklamy nás učí, že svět je krásný, dokonalý a bezbolestný. tak to není a nikdy to tak nebude. Život je plný radosti a lásky, ale také bolesti a utrpení. Důležité je dostat se přes ty chmurné okamžiky a pochopit, že je to něco, co ti dal do cesty Bůh (osud, chceš-li) a že se z toho můžeš ponaučit, odejít posílen i přes všechnu svou slabost. Mnohokrát díky za hezký článek.
S požehnáním
14.08.2006 13:00:00 | Hippy