Anotace: Krátký příběh inspirovaný 5-ti denním výletem na kamarádovu chatu. Ale všechno jednou končí...
,,No Adame, já si myslím, že Vy na to zatím ještě nemáte."
Inu pěkná to úvaha. Skoro bych jí neměl ani co vytknout, ani bych neměl kritizovat ale...
Je fakt pozoruhodný, že když někdo něco píše se zápalem, ač třeba poprvý, jde mu to. A ty jsi toho vzácným příkladem. U mě to bylo podobný jako s Nespokojeností se sebou samým, a to jsem tady už druhou řadu.
No, zpočátku je jasný, o co tam jde ale konec jaksi taksi postrádá pointu.
12.10.2006 08:29:00 | Ekonom
Žjowa, tak si myslím, že pokud na tom budeš pracovat, tak tě potká to samé, co mě:) Je to strašně pěkně napsané. Važ si těch okamžiků.. Protože všechno je fakt jen jednou a žádný okamžik už NIKDY nebude stejnej, i když tak bude vypadat.. Přeju moooooooooc štěstí:o)
03.09.2006 15:55:00 | Katitek
Ty jo, popravdě po prvních třech větách jsem si říkal ach jo...ale potom se mi zdálo dost dobrý, takhle to vypadá, že jsi se do Ní zamiloval, ale jasné to z té "úvahy" není. No a ta poznámka o nejlepším kamarádovi mě dojala, ačkoliv Tě vůbec neznám a nevím, koho tím můžeš myslet :))))) A Ona je určitě úžasná...
31.08.2006 19:37:00 | Walome