Anotace: ***
Naprosto souhlasím. Lidé, kteří vybočují ze společnosti společnost nepřijme. Maximálně o nich prohlásí, že jsou to blázni. Je to škoda, protože někdy později pak přijdou na to, že ten člověk měl vlastně pravdu. Ale to už je pozdě.
01.06.2007 17:45:00 | Emis
Každý z nás vidí svět jinak. Ti lidé, kteří jsou silní a vydrží nátlak společnosti své názory a myšlenky řeknou nahlas, ti kteří se raději schovají v davu, budou mlčet a i svůj život přizpůsobí okolí.
Člověk s vlastním názorem je štván společností, které nechápe a nevidí.... nebo možná nechce chápat a vidět. Takový člověk je osamělý, přátele, ty opravdové, hledá jen těžko a ne vždy se to podaří. Je štěstí, když najde osobu, která s ním jeho názory sdílí a která s ním chce sdílet i život.
Chce to odvahu, silnou vůli a mysl. Nebát se okolí, i přestože společnost bude hledat všemožné prostředky, jak dokázat, že lžeme... Hledá naše prostředky k tomu, aby nás potopili a zničili.
Nebát se a jít svou cestou. Stát si za svým názorem...
14.11.2006 21:05:00 | Andýsek
dívám se často a nepřemýšlím-mimochodem:)
jen doufám, že se ta holka nenechá utlačit vlivem společnosti, která atypické osoby maximálně nenávidí. nenávidí protože ví, že ta osoba umí samostatně přemýšlet
04.09.2006 16:33:00 | ebs