Anotace: Vlastně se omlouvám za vypuštění, ale potřeboval jsem to zventilovat... Jakékoliv komentáře přijdou vhod.
Vidíš to moc černě, kdyby život byl jednoduchý, byl by brzy nudný a o ničem, neříkám, že život plný trápení atd., je v pohodě, ale člověk se aspoň snaží ho změnit, neztrácí naději a tak. Takže nevzdávat se, ještě není nic ztraceno...*:)
26.04.2011 19:26:00 | PIPSQUEAK
Já bych to už tak zoufale neviděla....Stačí si najít nějakej penej bod a k tomu se upnout.....Aspoň to zkus....je to lepší než tohle sebelitování....to mi věř
18.12.2006 11:33:00 | xkacerka
když se přestaneš litovat a půjdeš dál....
víš určitě tě potkalo hodně zlých věcí, ale věř že je lepší neohlížet se po nich, prostě žij dál.Raduj se z maličkostí, z toho že svítí slunce, zpívaj ptáci, nebo že hrajou tvou písničku v rádiu...Nauč se milovat svůj život a milovat sebe.To je asi nejduležitější, pokud nemmiluješ svou osobu, nejsi schopen lásky...
nejsi v tom sám.
31.10.2006 14:12:00 | Pajiku
presne takovej pocit mam taky posledni dobou i kdyz asi ne tak tragickej..a ja..rekla sem si ze budu zit pro jedinyho cloveka na svete kterej mi za to opravdu stoji i kdyz on me tak nebere...ted mi tady od nej blika icq,i za to sem rada ze aspon jeden clovek me ma rad..i kdyz jako kamaradku:-)tak se drz!!urcite se najde aspon jeden duvod se se vsim poprat!a kdyz ne ja ti naky vymyslim..
31.10.2006 09:19:00 | medíssek
Tak si říkám, jestli by nebylo víc na místě popřemýšlet, proč asi tohle všechno přitahuješ? Když pak na to příjdeš, pochopíš to a naučíš se se svým potenciálen zacházet tak, že se Ti podobné situace nebudou muset opakovat, aniž bys zahořknul, budeš jistě žít docela spokojený život :-)
21.10.2006 12:22:00 | Mikeiro
to Frangir: jo... Tak s tím, že bys mě chtěla bych si asi tak jistý nebyl zase haha. No a co se týče toho smíření tak to je jedna z věcí, kterých se doufám nedožiju.. Dík za komentař
18.10.2006 22:17:00 | zlomený a nanicovatý -__-
to Raverin: Děkuju, moc si toho vážim. Já se tomu taky občas dost divím, jak myslím...
18.10.2006 22:06:00 | zlomený a nanicovatý -__-
Je zvláštní, že opravdu ještě lidi v tomhle uspěchám světe smyýšlejí tak jako ty. Do dneěke jsem si myslel, že jsem jediný s tímhle názorem. Bylo to úžasné.
13.10.2006 15:47:00 | Raverin
Koukám, kolik je asi takových lidí. Myslím, že to se mnou bylo taky takový. Ale teď už jsem se s tím nějak smířila nebo co, prostě je mi to jedno... Řekla jsem si, že život je už protě takovej, tak co nadělám. Mě už nikdo nezajímá a je mi tak mnohem líp. Jsem teď ráda sama, abys věděl. Dřív mě to třeba vadilo, taky jsem si říkala, že potřebuju někoho, koho bych měla ráda a on měl rád mě... Už si vystačím sama.
Taky neznám nikoho, kdo by byl jako já, a pochybuju, že někdo takovej je, takže už dlouhou dobu se to nepokouším zjistit. Ale jak jsem si tak četla ty tvý úvahy... Já bych tě ráda měla. :) ...
Nahrnulo se sem nějak moc lidí teď jak tu sedím, musím pryč...
12.10.2006 17:39:00 | frangir
pěkně podaná skutečnost, kterou cití asi občas každý z nás.. a je už na každém jak moc si ji připustí.. já tvé pocity znám, vím přesně co cítíš.. protože v poslední době si připadám stejně.. jenže.. nevim, přesto všechno s iřikám,že za svuj doted poměrně krátký život, jsem byla tolikrát zklamaná..tolikrtá na dně, a vždycky jsem se tak nak zvedla.. zivot jde dal.. tak snad budou zitrky lepsi..
03.10.2006 17:07:00 | Terry
pravda veliká co slečna z řecka píše. Můžeme zavírat oči, protože někdo okolo mlží. Ale to ještě neznamená, že nutně musíme i my mít včí mlhu. Někdy to stačí vydýchat, rozfoukat mlhu,a člověk hned vidí jasněji. Věř mi, rozumím Ti!
03.10.2006 01:07:00 | Mikeiro
hm....njn, zajimavé. tak nazačatek se ti chci omluvit za mou četinu!! jsem z řecka a prestehoval jsem se do Prahy pred 2 měsicema.
Hodne zajimava ta tvoje uvaha ale dit hodně dobře viš ze to tak není, svět vipada jako stvura ktera chce vše pěkně pohltít a sníst. ale tak to není... kdiš se soustředis na prach tak vydíš prach ale kdiš na lasku tak lasku... musis akorad skoušet a hledat,laska je všude kolem akorad se projevuje ruznima spusobama, nikdo ma rad pěnize, nikdo zase žení. Nikdo ma rad přirodu a jiny zase lidí!!" ty co maš rad??? a nebo chceš jen myt rad jen sebe a potrebuješ k tomu potporu ostatnich?.....
Rozmisli si to, proc?... ty maš rad.. proc?.. ostatní te nemaj "tak jak chces..."
Kazdopadne v zivote lasky je hodně akorad ji videt!!!!
HZR
02.10.2006 10:14:00 | HZR