Anotace: Vznik: Za účelem dobré známky z českého jazyka - slohová práce.
souhlasim, fakticky krása ! Taky jsem už docela dávno psala slohovku (možná i dvě) na tohle téma a mám vesměs stejný názory..;) úplně jsem se v tobě viděla xD
13.11.2007 18:24:00 | Jesus
Já si myslím, že jinou známku jsi ani dostat nemohl. Je t opravu krásně napsané. Přeji aby jsi měl stále stejně hezké příběhy a stále stejně obré nápady.
Pardon.. To mělo být odemě. Já si jaksi neuvědomila, že jsem na ségře.. Omlouvám se..:D
01.11.2007 22:53:00 | Luccissek
Já si myslím, že jinou známku jsi ani dostat nemohl. Je t opravu krásně napsané. Přeji aby jsi měl stále stejně hezké příběhy a stále stejně obré nápady.
01.11.2007 22:52:00 | black4ever
Samozřejmě se dá napsat a filozovat o podobných tématech hodiny a hodiny, ažs e do toho člověk zcela zamotá, ale nechtěl jsem to přehánět, proto to dopadlo takhle. Pokud jde o téma, jak jsem řikal, byla to slohovka a z nabídky se pořádně dalo rozepsat vpodstatě jen tohle, normálně bych psal o něčem originálnějším, předpokládám. A díky... Byla jednička :)
03.11.2006 19:28:00 | Darkspace
Ahojky:) Zabýval jsi se tématem, kterým se zabývá hodně lidí, ale to vůbec nevadí. Zaprvé mě Tvé dílo inspirovalo, že bych taky mohla napsat úvahu o přátelství, ale ne všeobecně, ale o mých osobních zkušenostech a přátelích, které mám, a taky se mi líbí Tvé zamyšlení nad tím, jaký je rozdíl mezi přátelstvím a láskou. Máš pravdu, že když se dva lidi mají rádi - jsou pár, musí být kamarádi, měli by si důvěřovat, otevřeně se spolu bavit, smát se spolu a nelhát si. Stejně tak v přátelství se Ti lidé taky mají rádi. Hlavní rozdíl mezi těmito dvěma mezilidskými vztahy je, že v přátelství není touha, kdežto v lásce většinou ano. Doufám, že jsi dostal z té slohovky jedničku.)
03.11.2006 13:26:00 | Katka de Krho
Každý má názor, pochopitelně. Z osobních zkušeností jsem si i já ten svůj utvořil.
28.10.2006 20:44:00 | Darkspace
Co jsi napsal je určitě pravda, ale nesouhlasim, že by si lidé přátelství tolik nevážili. Aspoň z vlastní zkušenosti: lidé si uvědomují jak moc je pro ně přátelství důležité. Spíš by mě zajímala míra nepřátelství k lidem které za přátele nepovažujeme...
28.10.2006 20:05:00 | samuraiJack
Tohle mě opravdu dojalo Darku... moc krásné. Jsem šťastná, že jsem to přátelství našla.... našla jsem Tebe! Mám Tě ráda. Jája
27.10.2006 20:54:00 | Jajja