Občas to cítím úplně stejně. Je nádherné, když máš pocit, že jsi tu pro druhé a oni pro tebe. Je to jeden z nejúžasnějších pocitů, které jsem zažila. Zrovna ho prožívám...jsem ráda, žes to tak krásně napsala!
28.08.2007 13:34:00 | Queenofcranberries
je hezké vědět, že jsou i čisté duše, mezi vším šmírem a sazemi...jsem ráda! Už jen tohle vědět mi zaplní dušičku a přezvučí trudné kamínky v ní.
Smudlinku, rozumím...upřímný úsměv stařenek a malých dětí...a člověk by zakopl o vlastní dolíčky ;-))
06.03.2007 20:53:00 | EsmE
Ty jsi vážně báječná dívka. Já žasnu. Fakt je ti šestnáct? :-) Zrovna nedávno mě potěšila taky taková maličkost - den nebyl zajímavý, naopak nálada byla dost dole, jedu autem, poslouchám si svůj rock no a před zebrou jsem zastavil, abych pustil dvě stařenky přejít. A ony se na mne usmály a zamávaly. To mě dostalo do úplně jiného pocitu ze dne. Samozřejmě jsem úsměvem taky nešetřil a mávnul jsem jim taky(chtěl jsem rychle mávnout, aby to viděly, docela jsem se praštil o volant, ale bylo mi to jedno :-)
Děkuju ti za poslední dva komentáře. Byly roztomilý a moudrý(takže šestnáct let...)
A jedna technická - uprostřed této úvahy Oběvuješ krásu citů, takže napravíme slovíčko oběvuješ na objevuješ :-)
23.01.2007 09:42:00 | smudlinek
Myslím, že tě alespoň trochu chápu. Taky miluju ty obyčejné dny, které jsou ale něčím zvláštní. Stačí třeba jedno slovo a ty si ho zapzmatuješ už na hrozně dlouho. A radost z toho, s kterou se můžeš podělit se svými přáteli...
04.11.2006 19:28:00 | Alexita
To bylo moc hezké...Naplnilo mě to takovým optimismem víš...,až mě to zahřálo hluboko uvnitř...Dík:)
30.10.2006 21:00:00 | Favi