bE happY !

bE happY !

Anotace: Hej lidi! proč se tolik trápíte kvůli maličkostem? Vždyť...

...to, co bylo, ať už to dobré nebo to špatné, nikdy nevrátíme ani nezměníme. Jediné co můžeme, je radovat se z každého nového dne, nepromarňovat tu krátkou šanci žít na tomto světě... Život je krásný! , i když si často myslíme opak. Co by bylo krásné, bez toho ošklivého? Co by znamenalo zdraví, bez nemoci? Co by bylo silou, bez slabosti? Co bychom milovali, bez toho co nenávidíme?
Autor kEEp sM:!Le), 20.11.2006
Přečteno 353x
Tipy 2
Poslední tipující: Saline A.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Pochopila jsem podstatu,ale podle mě je to napsané moc hopem.I tak ti dávám 100%

07.07.2007 12:40:00 | Arey

líbí

Máš pravdu, snažím se říkat si to takto pořád, ale pak najednou píšu a je z toho ta deprese, protože ta vážně poslední dobou převládá....No a možná, že je lepší se o ní zase vypsat na serveru, kde tě lidé aspoň chápou než-li pomýšlet na smrt, jak o tom píšeš v té tvé další úvaze...takže radši napsat než konat!

23.11.2006 00:34:00 | AH

líbí

Myslím, že i ty sis někdy sáhla na dno, ale přesto - ráda jsem si tohle tvoje menší dílko přečetla! Povzneslo mě to, ale jen o MALINKO, páč teď zažívám něco, co není moc příjemný! Ale přesto jsem se pousmála nad tvou úvahou a řekla si, že máš vlastně pravdu... ale jen málo lidí to bere jako ty..

20.11.2006 23:01:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí